Canopy a analizat comportamentul utilizatorilor privind interesul pentru Black Friday şi Christmas Sales

G.D.
Companii / 6 decembrie 2022

Canopy a analizat comportamentul utilizatorilor privind interesul pentru Black Friday şi Christmas Sales

Canopy a analizat îndeaproape comportamentul utilizatorilor din mediul online privind interesul pentru Black Friday şi Christmas Sales, duetul reducerilor de final de an, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, Canopy a identificat un trend care s-a remarcat anul acesta şi anume că a scăzut importanţa menţinerii campaniilor de Black Friday pe o zi sau un weekend, majoritatea vendorilor menţinând ofertele o perioadă mai îndelungată, de la câteva zile, la o lună.

Inflaţia a determinat activarea unui comportament de tip "fear of missing out" (FOMO) în rândul utilizatorilor care şi-au dorit oferte la produsele de uz necesar. Extinderea perioadei de research a dus la creşterea volumelor de trafic pe majoritatea website-urilor care au derulat astfel de campanii, dar şi la un apetit consistent pentru shopping din partea clienţilor. Indicatorii "revenue" şi "coşul mediu de cumpărături" au înregistrat creşteri pe toate verticalele de e-commerce, deşi a existat o majorare a preţurilor faţă de oferta din anii anteriori.

"În România, comportamentul de Black Friday este puţin diferit în comparaţie cu piaţa internaţională, pentru că nu există o dată fixă pentru acest eveniment, iar fiecare companie alege în care săptămână din luna noiembrie să dea startul reducerilor. Noi, pe 25 noiembrie, am încheiat ultimele campanii şi suntem în plină desfăşurare cu cele pentru Christmas Sales. Faţă de anii precedenţi, observăm deja un interes crescut din partea clienţilor pentru această perioadă şi ne întâlnim cu un cumpărător din ce în ce mai bine informat, ceea ce ne confirmă, o dată în plus, că etapa de planificare a strategiilor de digital marketing reprezintă o investiţie necesară pentru ca targetul clienţilor să fie atins cu succes. Campaniile de teasing care au fost construite pe mecanisme de tip creare de cont, abonare la newsletter sau îndemn de adăugare produse în coş/ wishlist au generat vizibilitate asupra ofertelor şi au ajutat la atragerea cumpărătorilor" - menţionează Ivona Gal, CEO Canopy.

Black Friday 2022 s-a încheiat la nivel internaţional pe 25 noiembrie. În România, campaniile de reduceri masive au debutat la început de noiembrie, iar fiecare retailer a adoptat o strategie diferită. În portofoliul Canopy există clienţi care au avut ca start date de 11, 18 sau 25 noiembrie.

Rezultatele din digital marketing pentru perioada de Black Friday arată astfel:

Black Friday rămâne cel mai aşteptat moment din an pentru români, iar preferinţa pentru digital este din ce în ce mai mare.

Există o creştere a costului per click între 10% şi 45% în toate industriile.

Deşi majorările de buget pentru această perioadă au fost mai mici faţă de anii precedenţi, rezultatele pe vânzări şi revenue au crescut cu procente între 50% şi 70%.

Industriile de pharma şi beauty au înregistrat creşteri la nivel de average order value, datorită boost-urilor ofertelor atractive de Black Friday.

Conform Google, peste 70% dintre campaniile desfăşurate pe YouTube au condus la o creştere semnificativă a vânzărilor offline.

"La Canopy, suntem specializaţi în furnizarea de materiale creative video şi PPC. Schiţăm videoclipul, scriem scenarii, prezentăm storyboard-ul, filmăm videoclipurile, edităm videoclipurile împreună, apoi publicăm şi urmărim conţinutul pentru cele mai bune rezultate" - adaugă Ivona Gal, CEO Canopy.

Interesul pentru Christmas Sales a crescut considerabil în ultimii ani, iar conţinutul video este preferat de utilizatori, motiv pentru care agenţia Canopy recomandă ca marketingul video să fie în centrul campaniilor de Crăciun.

Conţinutul video are cele mai bune rezultate pentru o campanie de marketing de sărbători.

Utilizarea reclamelor video pe toate platformele este un început bun pentru campania de Christmas, mai ales că utilizatorii fac alegeri bazate pe emoţie în această perioadă.

Marketingul video creşte încrederea generală a consumatorului, timpul de vizionare şi conversiile anunţurilor video. Toate acestea duc la performanţe mai mari pentru anunţurile de Crăciun, rezultat reflectat şi în vânzări, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb