"Carlsberg Breweries" estimează o creştere a vînzărilor şi a cotei de piaţă fără precedent, ca urmare a sponsorizării Campionatului EURO 2004. Chiar înainte de prima lovitură de minge la EURO 2004, campania Carlsberg dedicată acestui eveniment s-a dovedit una dintre cele mai de succes, Carlsberg organizînd numeroase activităţi promoţionale menite să crească notorietatea mărcii în rîndul consumatorilor din cele 60 de ţări în care este prezent şi să ofere oportunităţi unice fanilor care urmăresc meciurile acasă, în baruri sau pe terase, precum şi celor care participă la turneu.
Keld Strudahl, director de marketing al Grupului Carlsberg, a declarat: "În perioada campionatului EURO 2004, UEFA se angajează să asigure pentru brandul Carlsberg o platformă de comunicare unică. Estimăm că evenimentul va avea o expunere TV de peste 9000 de ore şi o audienţă de peste 7 miliarde de telespectatori de pe întreaga planetă".
Respectînd tradiţia maritimă a Portugaliei, Carlsberg a pornit o călătorie simbolică cu goeleta Carlsberg - Madonna, pentru regăsirea locului spre care va fi îndreptată atenţia oamenilor din întreaga lume, timp de o lună. Plecat din Danemarca, ţara de origine a mărcii Carlsberg, "Madonna" a ajuns în Porto în dimineaţa zilei de 12 iunie, înaintea meciului de deschidere a Campionatului. În prezenţa presei, preşedintele UEFA, Lennart Johansson, a anunţat punerea în joc a premiului "Jucătorul meciului", trofeu sponsorizat de Carlsberg, care se acordă celor mai buni jucători ai celor 31 de meciuri disputate pe parcursul turneului final.
Pe 15 iunie, vasul Carlsberg-Madonna a ancorat în Lisabona unde a avut loc evenimentul "Căpitani pe punte", prin care faimoasa marcă de bere a adus aproape de presa din întreaga lume trei căpitani de legendă ai unor echipe naţionale: Bobby Robson, Franco Baresi şi Peter Schmeichel.
10 stadioane din Portugalia găzduiesc meciurile Campionatului European, ediţia 2004, iar cel de-al unsprezecelea, Estadio 11, reprezintă punctul de atracţie al microbiştilor care vor să se alăture sărbătorii fotbalului de la Lisabona. Aici are loc o expoziţie UEFA, unde sînt prezentate momentele şi personajele de legendă din istoria Campionatului European. Carlsberg a construit un stand care ocupă un loc de seamă în acest parc tematic, prin designul său futuristic şi prin posibilitatea oferită vizitatorilor de a se distra şi relaxa la un pahar de Carlsberg rece. Plaja amenajată în vecinătatea apei permite fanilor accesul uşor atît spre scena amplasată lîngă bar, cît şi pe plajă, unde se pot răcori la "cortina răcoroasă Carlsberg".
Carlsberg a fost primul sponsor oficial care şi-a anunţat intenţia de implicare în Campionatul EURO 2004, fiind urmat de alţi şapte sponsori oficiali. Sponsorizarea EURO 2004 se înscrie în strategia pe termen lung a Grupului Carlsberg de a se asocia cu evenimente sportive notabile. În urma acţiunilor promoţionale desfăşurate la EURO 2000, vînzările au crescut cu 11% pe durata campionatului, iar pe întreg anul 2000, vînzările de bere Carlsberg au crescut cu 5,4%. Campionatele au fost transmise în peste 200 de ţări.