Carpatica Asig a înregistrat în primul trimestru o creştere de 95% a volumului de prime brute subscrise, comparativ cu perioada similară a anului precedent, de la 64,40 milio-ane lei în 2012 la 125,84 milioane lei 2013. Compania a ajuns astfel la o cotă de piaţă de 7,31%, care o plasează pe locul 7 în topul asigurărilor generale, conform rezultatelor preliminare raportate de companiile de asigurări.
Portofoliul auto a consemnat o creştere de 90%, iar clasele non-auto de 169%. Evoluţiile cele mai semnificative le-au înregistrat asigurările property, al căror volum de prime brute subscrise s-a triplat în perioada analizată (296%), asigurările de răspundere civilă generală, care au crescut cu 74%, asigurările de bunuri în tranzit, care au avansat cu 232%. Asigurările de accidente au avut, de asemenea, creştere, volumul subscrierilor pe această clasă de asigurări dublându-se comparativ cu primul trimestru din 2012 (creştere de 113%).
Dinamica subscrierilor companiei a fost susţinută atât de creşterea numărului de clienţi persoane fizice şi juridice, cât şi de creşterea cu peste 50% a numărului de clienţi care deţin mai multe poliţe de asigurare emise de Carpatica Asig, rezultat al strategiilor de cross-selling dezvoltate.
Daunele plătite au înregistrat, de asemenea, creştere, în procent de 79,4%, de la 42,8 milioane lei în primul trimestru din 2012 la 76,8 milioane lei. În acelaşi timp, numărul reclamaţiilor primite a scăzut cu aproximativ 30%, de la 282 în trimestrul I din 2012, la 200 în trimestrul I al acestui an.
Carpatica Asig a fost înfiinţată în anul 1996, cu capital integral privat, sub denumirea de ASA Asigurări Atlassib, în cadrul holdingului Atlassib. În septembrie 2004 compania şi-a schimbat denumirea în Carpatica Asig- parte a Grupului Financiar Carpatica, răspunzând astfel cerinţele pieţii privind serviciile financiare integrate. Compania are peste 90 de unităţi în întreaga ţară, colaborând cu peste 5000 de intermediari şi practică asigurări generale (non-viaţă).