Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din Bucureşti, în cadrul centrului comercial Supernova din Bulevardul Iuliu Maniu 19. Astfel, Carrefour România ajunge la 58 de magazine în acest format la nivelul reţelei. Deschiderea are loc în contextul achiziţiei lanţului de magazine Cora de către retailerul francez. Hipermarketul a fost primul format cu care Carrefour a intrat pe piaţa din România în 2001 şi continuă să fie în poziţia de jucător cheie, oferind o gamă extinsă de produse şi servind toate categoriile de clienţi. Extinderea reţelei se aliniază strategiei omnichannel a companiei, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Bulevardul Iuliu Maniu 19, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între 07:00 - 22.00. Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 7.656 de metri pătraţi şi susţine dezvoltarea comunităţii locale, prin creşterea echipei care acum însumează un număr de 240 de colegi.
Acesta dispune de 10 case tradiţionale, dar şi de 20 case de tip self checkout, prin intermediul cărora clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri produsele din coş, potrivit comunicatului.
"Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operaţiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanţă strategică, cu densitate demografică, şi suntem încântaţi să ne întărim prezenţa în zona de Vest a oraşului. Ne propunem în continuare să devenim principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, de la producători locali", a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.
"Carrefour România urmăreşte să fie un partener de încredere pentru comunitatea locală. Clienţii sunt încurajaţi să exploreze gama noastră vastă de peste 40.000 de produse, inclusiv mărci proprii recunoscute pentru calitatea superioară la preţuri accesibile. Carrefour România îşi reafirmă angajamentul de a deveni prima alegere a românilor pentru cumpărăturile zilnice şi săptămânale", a declarat Codruţa Borza, Director de magazin, Carrefour Lujerului.
Clienţii au la dispoziţie o selecţie variată pentru o alimentaţie sănătoasă la preţuri accesibile:
Produse proaspete şi locale, din categoriile măcelărie şi peşte pregătite în propriul laborator.
Fructe şi legume de sezon de la producători locali, mici, mijlocii sau mari.
Legume proaspete şi româneşti, cultivate de fermieri locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăşti, inclusiv ardei, roşii, varză, ceapă şi verdeţuri.
Produse lactate fabricate din ingrediente naturale de către producători români
Produse de brutărie, pâine şi alimente esenţiale (făinoase, mălai).
O gamă variată de produse BIO pentru o alimentaţie echilibrată.
Dulciuri şi produse de cofetărie pregătite în propriul laborator, inclusiv prăjituri tradiţionale şi torturi.
De asemenea, clienţii au acces la o gamă de vinuri româneşti din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale ţării. Vinurile pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta, precum: Zâna Verde Sauvignon Blanc cu Pietroasa Research & Innovation Busuioaca de Bohotin, Stih Cabernet Sauvignon cu Virtuoz Feteasca Neagră. Alături de ele, sunt disponibile inclusiv vinuri încredinţate doar rafturilor Carrefour prin selecţia Exclusiv (cum ar fi Vinul Cavalerului Secret Alb cu Davino Brumar Alb, Răsărit Busuioacă de Bohotin cu Zori de Roze Siel Fetească Neagră cu Etika Feteasca Neagră ), precum şi vinuri gastronomice apreciate de specialişti şi căutate de cunoscători, din gama Premium.
Totodată, magazinele oferă o gamă diversificată de produse sub marcă proprie Carrefour, cu un excelent raport calitate-preţ: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau EssentialDrag de România, Filiera Calităţii Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).
Clienţii pot găsi, de asemenea, produse de brand (inter)naţional şi mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români. Magazinul include şi produse non-alimentare sub marcă proprie Carrefour, cum ar fi electrocasnice, produse de igienă, articole pentru casă şi grădină, cosmetice, dar şi jucării, cărţi şi rechizite.
Pe lângă serviciile disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienţii pot beneficia şi de opţiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin şi online, pe Carrefour.ro.
O experienţă de cumpărături completă prin Act for Good de la Carrefour
Beneficiile programului Act for Good sunt valabile în toate magazinele remodelate, inclusive în noul hipermarket de la Lujerului. În aplicaţia Carrefour, clienţii pot acumula puncte AFG pentru a debloca reduceri, oferte speciale şi oportunităţi de a sprijini comunitatea. De asemenea, clienţii pot utiliza opţiunea Scan&Pay din aplicaţie pentru a scana şi plăti produsele direct în magazin, în momentul în care iau produsele de pe raft.
Produsele din magazinul fizic sunt accesibile nu doar prin aplicaţia Carrefour şi carrefour.ro, ci şi prin platformele partenere BRINGO, Glovo şi Tazz. BRINGO oferă livrare rapidă, de până la 90 de minute. Din secţiunea Hipermarket a aplicaţiei Glovo, clienţii pot selecta produsele dorite din magazin, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puţin de 60 de minute. Totodată, secţiunea Supermarket a aplicaţiei Tazz, clienţii pot selecta produsele dorite de la hipermarket, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puţin de 60 de minute.
Veştile bune ajung şi în hipermarket Lujerului, clienţii fiind întâmpinaţi cu o serie de oferte speciale, precum catalog cu oferte dedicate inaugurării sau vouchere şi cupoane cadou.
Detaliile despre promoţii sunt disponibile la biroul Recepţie Clienţi şi pe carrefour.ro
Responsabilitate faţă de mediu şi comunitate
Carrefour facilitează reciclarea ambalajelor de tip PET, aluminiu şi sticlă din cadrul Sistemului de Garanţie-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă din ţară.
Clienţii plătesc o garanţie de 50 de bani pentru fiecare băutură cu logo-ul "Ambalaj cu Garanţie" şi pot recupera suma fie fizic, la casele de marcat, sau digital, prin aplicaţia Carrefour, scanând tichetele de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Experienţă de cumpărături omnichannel
În linie cu strategia sa omnichannel, Carrefour îşi menţine angajamentul de a deveni numărul unu pentru clienţi, prin extinderea reţelei sale naţionale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experienţă completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru cumpărături rapide şi avantajul unui magazin de proximitate, Market, care combină prospeţimea şi rapiditatea şi Supeco, format de tip cash & carry, care se adresează atât persoanelor fizice, cât şi juridice, se menţionează în comunicat.