Pentru a sprijini procesul de transformare digitală, Cathay Pacific a luat decizia implementării soluţiei Altea NDC de la Amadeus. Acest lucru va ajuta compania aeriană să distribuie în mod eficient şi să furnizeze un nou conţinut şi noi oferte tarifare prin intermediul conectivităţii NDC pe toate canalele disponibile, sporindu-şi capacitatea de vânzare cu amănuntul, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Kenneth Lee, Head of Distribution Strategy, Cathay Pacific, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu Amadeus pentru a îmbunătăţi distribuţia conţinutului nostru. Noile standarde tehnologice precum NDC vor îmbogăţi experienţa de cumpărare a clienţilor noştri şi vor sprijini strategia noastră de a deveni o linie aeriană modernă, o parte esenţială a transformării noastre digitale pe termen lung".
Prin implementarea soluţiei Amadeus Altea NDC, compania Cathay Pacific va putea să utilizeze tehnologia Amadeus, integrând fără probleme conţinutul său NDC cu platforma Amadeus Travel Platform.
Cyril Tetaz, Executive Vice President, Airlines, Asia Pacific, Amadeus, a declarat: "Suntem mândri că o companie precum Cathay Pacific s-a alăturat programului Amadeus NDC [X] şi că susţine strategia sa pe termen lung de a distribui în mod eficient conţinutul NDC pe canalele sale. Altea NDC, prin integrarea deplină în Amadeus Offer & Order Management Suites şi Amadeus Travel Platform, va deschide cu adevărat oportunităţi cross-channel inovative, permiţând celor de la Cathay să pătrundă în zona comerţului cu amănuntul şi a merchandising-ului centrat pe clienţi".
Programul NDC al Amadeus aduce la un loc toate iniţiativele NDC, atât ca agregator, cât şi ca furnizor de servicii IT.