Cea de a IV-a ediţie a Tîrgului de producţie publicitară Advertising Show se va desfăşura în perioada 20 - 23 septembrie 2006, în cadrul Complexului Expoziţional Romexpo din Bucureşti, informează un comunicat al Rom-expo.
Advertising Show a debutat la Romexpo în anul 2003, înregistrînd o creştere spectaculoasă de-a lungul celor trei ediţii, de la 42 de firme direct expozante în primul an, pînă la 121 în anul 2005.
La ediţia din acest an se poate beneficia de tarife de înscriere avantajoase, servicii de calitate şi o promovare pe măsură, fiind invitate să participe firme din ţară şi străinătate, companii producătoare sau distribuitoare de echipamente, materiale şi accesorii, software şi hardware, companii specializate în semnalistică indoor şi outdoor, imprimare digitală, serigrafie, tampografie, gravură, obiec-te promoţionale etc. Acest tîrg va găzdui şi cea de a III-a ediţie a Concursului naţional pentru calitatea imprimării, eveniment care se bucură deja de încrederea specialiştilor în acest domeniu.
Secţiunile de concurs vor fi următoarele: print outdoor; print indoor; imprimare serigrafică; imprimare tampografică şi secţiunea specială de obiecte promoţionale.