Centrade Saatchi & Saatchi România a câştigat Silver Drum în categoria film pentru spotul "Sport commentator" realizat pentru Voltaren, Novartis. Ceremonia de decernare a premiilor competiţiei Golden Drum a avut loc sâmbătă, 9 octombrie, la Portoroz, informează un comunicat remis redacţiei.
Pe lângă trofeul de argint, Centrade Saatchi & Saatchi are 6 lucrări finaliste: 3 dintre execuţiile campaniei Greenpeace - Păsări în categoria Print şi una în categoria Design/Art direction; bannerul "Ajutor!" realizat pentru Societatea de Scleroză Multiplă din România în categoria Interactive şi printul "Omul-furnică" din campania Fenistil-Skin Sensations pentru Novartis.
Iniţial, execuţiile campaniei Greenpeace au fost premiate cu argint, ulterior campania fiind descalificată. Referitor la acest incident, Jorg Riommi a declarat: "Suntem mulţumiţi de evoluţia agenţiei la această ediţie a Golden Drum. Am avut 7 lucrări finaliste în cadrul a 4 categorii pentru clienţi diferiţi. 5 dintre lucrările finaliste au fost premiate cu argint: spotul Voltaren şi cele 3 execuţii pentru Greenpeace în categoria Press şi în categoria Design/Art Direction.
Vom contesta decizia juriului de a descalifica premiile câştigate pentru campania Greenpeace pe motiv de plagiat, întrucât campania noastră a fost realizată în paralel şi fără a avea cunoştinţă despre cea derulată în Africa de Sud, ceea ce poate fi demonstrat prin date, astfel încât acuzaţia de plagiat nu are niciun fundament real."