Optical Network, companie de pe piaţa de optică medicală din România, a înregistrat în 2013 o creştere a cifrei de afaceri cu 37% comparativ cu anul 2012, în special datorită creşterii numărului de magazine din reţeaua proprie Optiblu.
Optical Network a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 24,5 milioane lei. Potrivit companiei, creşterea afacerilor a fost semnificativă atât pe divizia de retail (+41%) cât şi pe divizia de distribuţie (+11%).
Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network a declarat: "Rezultatele anului 2013 validează deciziile strategice luate în ultimii 3 ani de criză, când în ciuda dificultăţilor economice majore prin care trecea piaţa de retail din România, Optical Network a investit permanent în dezvoltarea business-ului. Astfel în cursul anului 2012 Optical Network a achiziţionat reţeaua de magazine de optică Sover, rebranding-ul şi integrarea cu succes a acestora în cadrul reţelei Optiblu finalizându-se la începutul anului 2013. În plus, au fost deschise magazine în locaţii noi în timp ce altele au intrat în proces de renovare şi modernizare. În ceea ce priveşte activitatea diviziei de distribuţie, aceasta s-a dezvoltat prin extinderea portofoliului de mărci promovate şi distribuţie în România cu mărci precum Max Mara, Hugo Boss, Carrera, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Cacharel, etc. Nu în ultimul rând, în anul 2013 magazinele noastre au fost incluse în reţeaua mondială de magazine acreditate să comercializeze mărci exclusiviste precum Cartier, Bulgari, Dior şi Gucci, completând astfel portofoliul de mărci premium precum Lindberg, Mykita, Silhouette, Fendi şi Tom Ford, care erau deja comercializate de către reţeaua Optiblu. Pentru anul 2014 ne propunem o creştere de 15%-20% a cifrei de afaceri susţinută atât de activitatea de retail cât şi de cea de promovare şi distribuţie. În vederea realizării acestor obiective avem în derulare investiţii semnificative în modernizarea sistemului IT, în programe de training şi pregătire a angajaţilor noştri, în acţiuni de marketing, dar şi în dezvoltarea capacităţilor de deservire a pieţei. În primul trimestru al anului 2014, am avut o cifră de afaceri de 7,8 milioane lei versus 5,5 milioane lei obţinuti în aceeaşi perioadă a anului trecut".