Cisco anunţă disponibilitatea funcţiei de traducere în timp real (poate fi testată începând cu această lună) şi extinderea semnificativă a selecţiei de limbi străine de la 10+ la peste 100, conform unui comunicat remis redacţiei.
Utilizatorii pot personaliza experienţa Webex, selectând rapid şi uşor limba preferată din lista celor mai frecvent utilizate limbi, cum ar fi arabă, olandeză, franceză, germană, japoneză, coreeană, mandarină, rusă, spaniolă, precum şi din alte limbi, cum ar fi daneză, hindi, malaieză, turcă, vietnameză, inclusiv română. Experienţa lingvistică personalizată oferă o soluţie la unul dintre principalele obstacole în mediul de afaceri global - bariera lingvistică. Acum, echipele pot să comunice mai eficient, iar pentru organizaţii se deschid noi oportunităţi de a crea o forţă de muncă globală mai incluzivă.
De asemenea, pentru organizaţii, beneficiile se reflectă atât la nivel de costuri, cât şi de talente. Noua funcţionalitate le permite acestora să se concentreze pe găsirea celor mai bune talente, indiferent de ţara de origine sau limba maternă. Un raport recent realizat de Metrigy privind asistenţii virtuali inteligenţi a constatat că aproape 24% dintre participanţi au întâlniri cu vorbitori de engleză non-nativi şi, dintre aceştia, mai mult de jumătate au folosit servicii de traducere pentru a traduce conţinutul întâlnirilor în alte limbi (suportând un cost mediu de 172 de dolari per întâlnire). Integrarea asistenţilor virtuali inteligenţi cu capabilităţi de traducere reduce semnificativ sau chiar elimină în totalitate acest cost.
"Caracteristicile incluzive ale Webex ajută la crearea unui mediu concurenţial echitabil pentru utilizatori, indiferent de limba vorbită sau zona geografică. Traducerea în timp real reprezintă încă un pas către un viitor incluziv şi o componentă importantă pentru o mai bună comunicare şi colaborare între echipe", a declarat Jeetu Patel, SVP şi GM Security and Applications, Cisco. "Tehnologiile AI joacă un rol esenţial în oferirea unei experienţe adecvate de colaborare, alături de un mod de lucru hibrid inteligent, tuturor clienţilor."
De-a lungul timpului, Webex a ajutat angajaţii să inoveze şi să rămână productivi oriunde s-ar afla. Pe perioada pandemiei, Webex a continuat să ajute afacerile să prospere şi a devenit o platformă integrantă pentru guverne, care au putut astfel să-şi desfăşoare activităţile de la distanţă, pentru medici, care au oferit consultaţii pacienţilor în condiţii de siguranţă şi pentru profesori, care au predat elevilor de la distanţă. Este evident că modul de lucru al viitorului va presupune o combinaţie de interacţiuni de la distanţă şi la faţa locului, iar munca se va desfăşura într-un format hibrid. Cisco are o viziune clară a modului în care tehnologia poate ajuta clienţii să atingă acest viitor astăzi, şi să creeze o lume mai incluzivă pentru toţi, oferind o experienţă Webex mult mai bună.
Disponibilitate
Funcţia extinsă de traducere în timp real va fi disponibilă pentru testare în Webex începând cu această lună, iar comenzile vor putea fi făcute din luna mai.
Nu toate dialectele sunt incluse în traducere.