După lansarea celor mai recente agenţii smart banking în New York, Tokyo, Singapore şi Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agenţie digitalizată din ţara noastră, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Clienţii Citibank pot beneficia acum de produse şi servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agenţie smart banking din Băneasa Shopping City Bucureşti.
Agenţia a fost inaugurată ieri de către Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group, Andreea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrală şi de Est şi Estul Mijlociu, şi Shahmir Khaliq, Division Head pentru Bulgaria, Cehia, România şi Slovacia.
"Segmentul bancar de retail cunoaşte schimbări semnificative pe măsură ce nevoile clienţilor evoluează. Urmărind această tendinţă, operaţiunile bancare ar trebui să devină mai inteligente, iar funcţiile convenţionale ale agenţiilor trebuie să se schimbe în acelaşi ritm. Noua agenţie smart banking inaugurată de către Citibank România este construită cu grijă în jurul clientului şi utilizează tehnologiile înalte pentru a plasa experienţa acestuia pe cel mai important plan", a declarat Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group.
"Conceptul de smart banking se adresează clienţilor moderni din România, care preţuiesc timpul şi care preferă o experienţă bancară confortabilă. Această agenţie exemplifică prioritatea Citibank România de a fi cu adevărat inovatoare şi atentă la nevoile clienţilor", a menţionat Tibor Pandi, Director General Citibank România.