În contextul liberalizării pieţei de energie electrică, furnizorul CEZ Vânzare oferă răgaz clienţilor săi pentru a studia ofertele CEZ. În cazul în care aceştia depun oferta CEZ semnată până la data de 31 martie 2021, furnizorul va emite o factură de discount pentru perioada în care s-a aplicat preţul nou de Serviciu Universal astfel încât în perioada 01.01.2021 - 31.03.2021 clienţii beneficiază de preţul negociat conform noului contract semnat, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Ce e important de ştiut:
Informările şi ofertele au fost transmise clienţilor CEZ atât online cât şi în format fizic;
A doua tranşă de informări urmează sa fie transmisă în perioada 11 - 17.01.2021, astfel încât toţi clienţii casnici cu contracte reglementate vor primi ofertele detaliate, de aceea nu este necesară deplasarea în avans la Centrele de Relaţii cu Clienţii;
Dacă se doreşte încheierea contractului în Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ, se recomandă printarea, completarea şi prezentarea ofertei specialistului CEZ, pentru ca procesul de înregistrare să se facă simplu şi rapid.
În situaţia în care clientul doreşte să rămână la CEZ Vânzare, în regim de serviciu universal, nu este nevoie să mai întreprindă nicio acţiune.
Care sunt ofertele propuse clienţilor în contextul liberalizării?
În funcţie de interesele şi nevoile clienţilor, CEZ Vânzare a pregătit un portofoliu de produse de energie, care include şi produse cu sau fără abonament lunar, cu servicii de asistenţă de urgenţă pentru casă sau cu termostat inteligent inclus, cu ajutorul căruia consumatorii pot controla de oriunde termperatura casei dar şi costurile cu energia electrică.
De asemenea, pentru a încuraja contractarea online, în contextul epidemiologic actual, CEZ Vânzare a dezvoltat un produs exclusiv online CEZ Verde Online, care oferă 100% energie regenerabilă, la un preţ special.
În ceea ce priveşte comunicarea cu întreg portofoliul de clienţi CEZ Vânzare, reamintim canalele de comunicare alternative puse la dispoziţie de furnizor:
Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ - mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 - 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni - vineri, în intervalul orar 08:00 - 20:00, sâmbătă - duminică 08:00 - 16:00.
Alte canale de comunicare:
Completarea formularului de înregistrare al sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro
Numărul de fax: 0248 524 834
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2021, 09:26)
Sa nu contactati CEZ pe chat! Va scrie un tampit, CEZAR, care va cere tot felul de date pt a dovedi ca sunteti titularul contractului si in final, va trimite sa cunati la 0251929, call center-ul la care nu raspunde nimeni nici dupa 30 minute. Nu am vazut mai absurzi si mai tampiti ca CEZAR de la CEZinfo!