Fabricantul american de produse de curăţat "Clorox" Co. va cumpăra "Nutranext", furnizor de multivitamine, care deţine mărci precum Rainbow Light şi Natural Vitality, plătind în schimb suma de 700 de milioane de dolari, anunţă Reuters, amintind că, astfel, "Clorox" continuă să-şi extindă activităţile din sectorul suplimentelor alimentare.
Directorul executiv al "Clorox", Benno Dorer, a declarat: "Adăugarea produselor Nutranext în portofoliu este conformă cu strategia noastră de accelerare a creşterii prin achiziţii de branduri de top din segmente cu expansiune rapidă, care au marje brute atractive".
"Nutranext", companie cu sediul în Sunrise, Florida, a avut vânzări de circa 200 de milioane de dolari în 2017, din care aproximativ 90% au fost realizate în Statele Unite.
"Clorox", societate cu sediul în Oakland, California, aşteaptă să finanţeze preluarea "Nutranext" cu lichidităţi şi datorii. Afacerea este prevăzută să se finalizeze în trimestrul care se va încheia în 30 iunie 2018.
"Clorox" preconizează că această preluare îi va reduce profitul cu 7-11 cenţi/acţiune în trimestrul menţionat şi cu 8-12 cenţi/titlu în exerciţiul fiscal viitor. Compania anticipează că afacerea îi va creşte profitul în anul fiscal 2020.