• Anul trecut, Nestea a crescut în volum vânzări faţă de 2004 cu 73%
• În primele 5 luni 2006, Nestea a avut o creştere de 26% faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent
Compania "Coca-Cola" a lansat pe piaţa din România noua băutură necarbonatată din gama Nestea: Green Tea Citrus.
Nestea Green Tea este o combinaţie de extract natural de ceai verde şi suc de fructe. Com-pania "Coca-Cola" a lansat pe piaţă noua aromă Nestea Green Tea Citrus ca răspuns la cerinţele pieţei, la tendinţa consumatorilor spre consumul de pro-duse cu efect funcţional. În anul 2005, Nestea a crescut în volum vânzări faţă de 2004 cu 73%. Nestea Green Tea Citrus este o nouă aromă ce vine să susţină această direcţie ascendentă şi să întărească poziţia Coca-Cola pe segmentul ice-tea. "Nestea a avut o creş-tere susţinută în vânzări şi în acest an (primele cinci luni), astfel încât înregis-trează o creştere de 26% faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent", a declarat Adriana Jas-cău, Nestea Brand Manager.
Sub sloganul "Atât de verde, atât de bun pentru tine", Nestea Green Tea Citrus va beneficia în România de o campanie integrată de comunicare: reclamă TV, machete de presă, sampling, materiale promoţionale la punctele de vânzare. Până la lansarea în România a Green Tea Citrus, pe această piaţă erau disponibile încă din anul 2004 două sortimente: Nestea cu aromă de piersici şi Nestea cu aromă de lămâie.
Nestea este rezultatul parteneriatului dintre Coca-Cola şi Nestle. Acest parteneriat a fost format în 1991 şi redefinit în 2001 prin crearea unei societăţi mixte denumite Beverage Partners Worldwide (BPW).