"Coca-Cola" le-a făcut o surpriză tinerilor fotbalişti de la Clubul Sportiv Şcolar Nr.1 din Bucureşti, prilejuindu-le o întîlnire cu Cristian Chivu. Cu această ocazie, "Coca-Cola" şi Cristi Chivu au donat echipament sportiv şi mingi de fotbal întregii echipe.
Încrederea în talentul şi profesionalismul fotbaliştilor români este principalul mesaj transmis prin campania de imagine dezvoltată de Coca-Cola, cu ocazia Euro 2004. Campania de imagine are ca suport media un spot TV ce va fi difuzat în timpul Campionatului European de Fotbal 2004, avînd ca mesaj: "Întotdeauna mai există o şansă. Ne vedem în 2006!", tocmai pentru a încuraja şi a le insufla speranţă iubitorilor de fotbal.
Tinerii fotbalişti de la Clubul Sportiv Şcolar Nr. 1 din Bucureşti sunt elevi în clasa a IX-a a liceului "Mircea Eliade" şi au dovedit că prin ambiţie, pasiune şi multă muncă poţi să fii mai aproape de visul tău. Rezultatele vorbesc de la sine: campioni ai municipiului Bucureşti la mini-fotbal în 1997, 1998 şi 2003; de şapte ori clasaţi pe locul I, de cinci ori pe locul al II-lea şi de două ori pe locul al III-lea în cadrul a 14 turnee internaţionale din Austria, Spania şi Regatul Unit al Marii Britanii.
"Coca-Cola" are o tradiţie de 70 de ani în susţinerea fotbalului pe plan internaţional. În ţara noastră, legătura dintre Coca-Cola şi fotbal a devenit oficială în anul 2000, o dată cu parteneriatul încheiat cu Federaţia Română de Fotbal în urma căruia Coca-Cola a devenit băutura oficială a echipei naţionale de fotbal a României.