În direct de la Londra, pe 22 martie, Coca-Cola şi Maroon 5 invită fanii din întreaga lume să participe la crearea şi înregistrarea unei melodii noi a formaţiei Maroon 5, în doar 24 de ore. Maratonul va fi transmis în întreaga lume, prin intermediul unei tehnologii avansate de proiecţie interactivă, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
În Bucureşti, fanii sunt aşteptaţi de Coca-Cola şi Radio 21 în clubul Maxx, marţi, 22 martie, pentru a urmări sesiunea de înregistrări şi pentru a-şi aduce aportul la crearea celei mai noi piese Maroon 5, ce va fi prezentată ulterior lumii întregi.
"Coca-Cola are o experienţă bogată în a-şi aduce consumatorii mai aproape de muzică şi de artiştii pe care-i îndrăgesc, folosind cele mai relevante şi fascinante metode. Pentru a ne asigura că sesiunea de înregistrări va fi o experienţă distractivă şi antrenantă şi pentru fanii români, am pregătit un eveniment inedit în clubul Maxx, din Bucureşti, marţi, 22 martie, începând cu ora 19.00", a declarat Miruna Raclaru, Director de Comunicare Coca-Cola România.