"Colgate-Palmolive" extinde gama premium "Mennen Power of Nature" cu un nou set de loţiuni după ras. Pe lîngă parfumurile pregnante specifice gamei "Power of Nature", inspirate de forţele naturii, produsele conţin ingrediente speciale pentru îngrijirea pielii.
Printre ingredientele active conţinute de loţiune de după ras "Mennen Power of Nature" se numără vitamina B5. Aceasta stimulează reînnoirea celulară, hrăneşte pielea şi tratează în acelaşi timp şi seboreea. "Mennen Power of Nature" este disponbil în trei variante de parfumare - Lightning, Avalanche şi Cyclone, corespunzătoare gamelor de deodorante solide şi de spume de ras deja existente pe piaţă. Ambalate în recipiente de 100 ml, la un preţ recomandat de 119.000 lei, noul produs este disponibil începînd din luna martie.
"Colgate-Palmolive" aduce pe piaţă "Mennen Speed Stick 24/7", un antiperspirant cu eliberare controlată a substanţelor active care oferă 24 de ore de prospeţime, chiar şi în condiţii de efort extrem. Noul produs foloseşte o tehnologie avansată de protecţie, iar parfumul masculin plăcut persistă 24 ore. Disponibil pe piaţă începînd cu luna martie, noul antiperspirant se comercializează sub formă de gel şi de stick, în două variante de parfum - Fresh Rush şi Cool Fusion. Variantele stick sînt dis-ponibile în recipiente de 60 g la un preţ recomandat de 95.000 lei, în vreme ce variantele sub formă de gel sînt ambalate în doze de 85 g, la un preţ recomandat de 103.000 lei.
"Colgate-Palmolive" este pre-zentă pe piaţa românească din 1992, fiind cel mai mare investitor străin în România în domeniul bunurilor de larg consum şi al şaptelea mare investitor străin conform cifrelor din 2002. Portofoliul său include mărci locale şi internaţionale apreciate de consumatori, cum ar fi: Colgate, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Palmolive, Axion, Ajax, Protex, Super Cris-tal, Norvea şi D'Amaris.