Societăţile financiare furnizează aproximativ 20% dintre serviciile de contact prin E-mail şi chat, depăşind ca pondere serviciile furnizate prin poştă şi fax, potrivit unui studiu efectuat pe plan local de către Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business.
Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est, a afirmat: "Companiile financiare sunt printre cele mai inovative în materie de utilizare a altor mijloace pentru furnizarea serviciilor de asistenţă clienţi. Pe de o parte au resursele necesare utilizării unor astfel de tehnologii, pe de altă parte, acordă o atenţie foarte mare asupra calităţii serviciilor de suport, fiind tot timpul preocupate de îmbunătăţirea acestora".
Potrivit studiului ININ, clienţii companiilor financiare locale utilizează serviciul de suport prin E-mail în proporţie de 16,5%. Chat-ul, un canal care este disponibil de curând este utilizat de clienţi în proporţie de 2,5%. Reprezentantul ININ apreciază însă că acest canal are un potenţial de creştere extrem de mare în perioada următoare, pe măsură ce tot mai multe centre se vor orienta şi către furnizarea serviciilor de suport prin intermediul terminalelor mobile.