Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (IPRA) organizează la Bucureşti, în perioada 7-10 noiembrie, a treia ediţie a conferinţei internaţionale de relaţii publice (PR) "Săptămîna PR-ului românesc", în cadrul căreia vor fi decernate şi premiile "Romanian Public Relations Award 2005". "Procesul de relaţii publice în România se îmbunătăţeşte continuu, dar potenţialul este fără limite", a declarat reprezentantul IPRA, Tony Meehan, citat de Rompres.
El a subliniat necesitatea campaniilor de relaţii publice şi a menţionat că exsistă studii conform cărora managerii companiilor ocupau locul doi într-un clasament negativ al gradului de credibilitate, după oamenii politici.
Preşedintele Asociaţiei Române a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP), Dumitru Borţun, a precizat că principalul obiectiv al conferinţei este să promoveze această relativ nouă meserie de PR-ist şi a afirmat că o serie de firme de pe piaţa locală se uită "chiorîş" la acest eveniment.