"BURSA", prin suplimentul său de mică publicitate, este un membru cu tradiţie al Asociaţiei Internaţionale a Ziarelor de Mică şi Mare Publicitate - ICMA (International Classified Media Association).
În seria recentă de promovări pe care asociaţia ICMA a făcut-o în prima jumătate a acestui an, "BURSA" a fost promovată din Liga Beta în Liga Alpha. Această ascensiune semnifică înscrierea ziarului "BURSA" printre primele 22 destinaţii din întreaga lume în ceea ce priveşte calitatea şi numărul anunţurilor internaţionale trimise.
"Între factorii de succes care au propulsat ziarul în Liga Alpha trebuie să menţionăm numărul mare de clienţi fideli", ne spune Cristina Antonescu, coordonatoarea serviciului de anunţuri şi reclamă internaţională al ziarului "BURSA". Clienţii fideli ai ziarului "BURSA" ştiu deja care sînt cele mai populare tipuri de anunţuri - cele individuale - şi care ar fi destinaţiile în care anunţurile lor ar avea cel mai mare impact, Germania, Italia, Belgia şi Olanda aflîndu-se printre cele mai solicitate.
În plus, clienţii ziarului "BURSA" sînt foarte mulţumiţi, ei reuşind să se facă auziţi peste hotare şi, nu în ultimul rînd, activitatea şi notorietatea ziarului "BURSA" creşte, "BURSA" fiind un ziar care s-a specializat în a oferi clienţilor săi cele mai bune servicii cu putinţă.
În cadrul suplimentului BURSA, cuponul internaţional ocupă întotdeauna acelaşi loc şi anume penultima pagină a ziarului, iar anunţurile din străinătate către România se află situate mereu pe ultima pagină.