Fiind o bancă universală, "Credit Europe Bank" oferă produse competitive tuturor segmentelor, atât marilor companii, cât şi IMM-urilor şi persoanelor fizice. Preşedintele băncii, Tamer Ozatakul, ne-a declarat: "În concordanţă cu dinamica pieţei, creşterea cea mai importantă se va înregistra pe partea IMM-urilor şi a clienţilor individuali, în timp ce marile companii rămân şi ele importante pentru dezvoltarea băncii. Mai mult, suntem siguri că produsul nostru unic, Card Avantaj, va fi starul pieţei cardurilor."
Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor săi, domnul Tamer Ozatakul afirmă că banca va continua să îşi dezvolte activitatea pentru a ţine pasul cu creşterea dinamică a economiei româneşti. "Suntem siguri că activele noastre vor înregistra o creştere peste cea a sistemului bancar şi vom atinge o cotă de piaţă de aproximativ 2%", declară Tamer Ozatakul.
Cota de piaţă a "Credit Europe Bank" este de aproape 1,5% şi, ca rezultat al atenţiei speciale pe care a acordat-o clienţilor individuali, numărul acestora este semnificativ. Extinderea portofoliului de produse, precum şi deschiderea de noi sucursale, vor permite băncii să îşi lărgească baza de clienţi şi să îmbunătăţească nivelul calitativ al serviciilor pe care le oferă actualilor şi potenţialilor clienţi. "Obiectivul nostru este să ne continuăm creşterea şi în 2008, bazată pe strategiile menţionate mai sus", subliniază domnul Tamer Ozatakul.
La sfârşitul lui 2006, "Credit Europe Bank" avea aproximativ 60 de sucursale şi intenţionează să se extindă în toate zonele economice importante ale ţării. Tamer Ozatakul afirmă: "Având în vedere că există oraşe în care nu suntem încă prezenţi, una dintre priorităţile noastre este să deschidem noi sucursale pe tot teritoriul ţării. Activitatea noastră este concentrată în special în Bucureşti, dar acordăm aceeaşi importanţă tuturor regiunilor, deoarece acestea oferă cel mai mare potenţial neexploatat pentru viitorul economiei".
Elementul esenţial de diferenţiere a "Credit Europe Bank" în sistemul bancar din ţara noastră este reprezentat de resursele umane. "Avem o echipă formată din angajaţi tineri, profesionişti, bine pregătiţi şi cu experienţă. Încercăm să satisfacem cererea şi nevoile pieţei şi să oferim programe de dezvoltare profesională la toate nivelurile, alocând sume importante acestor proiecte", precizează "Credit Europe Bank".
Un alt factor foarte important îl reprezintă produsele "Credit Europe Bank", care oferă mai multe avantaje clienţilor decât cele oferite de băncile concurente. "Dorim să fim percepuţi ca o bancă inovativă pe piaţă, care nu oferă doar ceea ce este deja clasic şi oferit de alţii.
În ceea ce priveşte marile companii, putem spune cu uşurinţă că oferim serviciile cele mai rapide şi personalizate indiferent de tipul şi volumul cererii", declară Tamer Ozatakul.
Având în vedere experienţa de peste 20 de ani pe pieţele internaţionale şi 7 ani în România, domnul Ozatakul consideră că banca are o bază de clienţi foarte largă şi experienţă în toate tipurile de economii, inclusiv în cele volatile sau în creştere, ca şi economia românească.
Tamer Ozatakul: "Cu ajutorul personalului şi al sucursalelor plasate strategic, suntem cu câţiva paşi înaintea noilor intraţi pe piaţă. Un alt avantaj important este experienţa noastră vastă în economii şi pieţe similare, inclusiv produsele care s-au dovedit a fi succese în toate cazurile".