Veniturile din vânzările grupului francez "Michelin & Cie", cel mai mare producător european de anvelope, au crescut peste estimările analiştilor în trimestrul al treilea din 2015, datorită deprecierii euro faţă de dolar, dar şi a redresării pieţei auto în America de Nord şi Europa.
În perioada iulie - septembrie 2015, vânzările companiei au crescut cu 8,7%, la 5,31 miliarde de euro (5,92 miliarde de dolari), de la 4,89 miliarde de euro în trimestrul al treilea din 2014. Analiştii aşteptau 5,22 miliarde de euro.
Majorarea vânzărilor auto în America de Nord şi Europa a compensat încetinirea din China, Rusia şi Brazilia. Livrările "Michelin" de anvelope pentru maşini şi camioane au crescut cu 5% la nivel global, în perioada de raportare, iar efectele fluctuaţiilor valutare au majorat veniturile cu 285 de milioane de euro.
Până în 2020, "Michelin" vrea să-şi majoreze capacitatea combinată de producţie anuală la cele trei noi fabrici din China, Brazilia şi India la 400.000 de tone, de la 134.000 tone în 2015.