Profitul net înregistrat de Nestle în primul semestru al acestui an s-a ridicat la 4,151 miliarde franci (2,627 milioane euro), în creştere cu 11,4% faţă de perioada similară din 2005. Vânzările s-au majorat cu 11%, până la 47,138 miliarde franci (29,834 miliarde euro), datorită unei creşteri organice mai mare decât cea prevăzută şi care s-a situat la 6,4%.
Totodată, creşterea internă reală al primul grup la nivel mondial din domeniul agroalimentar a fost de 4,8% în perioada ianuarie-iunie. Rezultatele s-au bazat, în mare parte, pe evoluţia solidă a afacerilor cu alimente, băuturi şi produse nutritive.
Pe regiuni, cele mai mari rate de creştere s-au înregistrat pe continentele american şi asiatic, în timp ce în Europa Orientală compania a observat "o îmbunătăţire a climatului economic care s-a reflectat într-o mai mare încredere a consumatorilor". În America, vânzările s-au ridicat la 14,576 miliarde franci (cel mai mare volum regional), în timp ce creşterea internă reală a fost de 4,3% şi cea organică de 6,9%, cu nivele înalte în special în America de Nord şi Brazilia.
Printre produsele care au înregistrat cele mai bune vânzări s-au numărat cele destinate animalelor domestice, cafeaua solubilă, lactatele etc. Cursul valutar a influenţat pozitiv vânzările, cu 4,7 la sută, în timp ce investiţiile, de exemplu, au avut un efect uşor negativ, de 0,1 la sută.
Presiunea exercitată de costuri a putut fi compensată printr-o dis-ciplină strictă a cheltuielilor şi prin programe de eficienţă demarate de firma elveţiană. Profitul net din exploatare al companiei (EBIT) a crescut cu 14,5 la sută, până la 6,054 miliarde franci (3,832 miliarde euro). După publicarea acestor rezultate, Nestle a confirmat estimările pentru 2006, care prevăd o creştere organică de 5-6 la sută.