"Cursa" - primul spot Wrigley realizat în România

Crina Manole
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 31 martie 2006

Deşi este unul dintre cei mai mari investitori în publicitatea din ţara noastră, Wrigley s-a decis abia în acest an să producă în România primul spot TV pentru un produs din portofoliul său: "Cursa" (The Race), pentru brandul Juicy Fruit. Spotul este semnat de "Graffiti BBDO".

Marca Juicy Fruit există în portofoliul internaţional al companiei Wrigley şi este asociată gumei de mestecat. Wrigley România a decis să extindă portofoliul său local de produse prin lansarea, în premieră mondială, a bomboanelor Juicy Fruit (în variantele drops şi bomboană gumată), eveniment care a avut loc în luna februarie. O astfel de premieră impunea şi o campanie de lansare şocanţă, agresivă, creativă, unică.

Faptul că această campanie este foarte vastă, din punct de vedere al canalelor folosite - TV, print, outdoor şi indoor, internet şi cinema - nu este un element inedit. Relevantă însă pentru importanţa brandului şi încrederea în dezvoltarea sa este producţia locală a spotului, al cărui cost de realizare este unul format din 6 cifre.

Brieful de creaţie care a stat la baza realizării spotului prezenta ca obiective crearea notorietăţii bomboanelor marca Juicy Fruit şi crearea preferinţei pentru acest produs în rîndurile publicului-ţintă format din tineri de 14-18 ani. Adresîndu-se adolescenţilor, spotul trebuia să fie o poveste pe limba lor, din lumea lor; un joc care să îi pasioneze, să evidenţieze ceea ce înseamnă Juicy Fruit: dorinţa extrordinară, nestăvilită, de a avea bomboana şi faptul că tinerii ar face orice ca s-o obţină. Aşa s-a născut "Cursa".

Povestea spotului este foarte simplă: nişte puştani plini de energie sînt aprinşi de dorinţa de a atinge, de a simţi, de a gusta bomboana Juicy Fruit. Doar una dintre fete reuşeşte acest lucru iar ceilalţi o privesc cu admiraţie sau poate invidie. Sloganul mărcii îndeamnaăla acţiune, la continuarea cursei: Go gEt iT! Juicy Fruit este mai mult decît o bomboană, este o stare pe care vrei s-o atingi alături de prietenii tăi.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb