Deşi este unul dintre cei mai mari investitori în publicitatea din ţara noastră, Wrigley s-a decis abia în acest an să producă în România primul spot TV pentru un produs din portofoliul său: "Cursa" (The Race), pentru brandul Juicy Fruit. Spotul este semnat de "Graffiti BBDO".
Marca Juicy Fruit există în portofoliul internaţional al companiei Wrigley şi este asociată gumei de mestecat. Wrigley România a decis să extindă portofoliul său local de produse prin lansarea, în premieră mondială, a bomboanelor Juicy Fruit (în variantele drops şi bomboană gumată), eveniment care a avut loc în luna februarie. O astfel de premieră impunea şi o campanie de lansare şocanţă, agresivă, creativă, unică.
Faptul că această campanie este foarte vastă, din punct de vedere al canalelor folosite - TV, print, outdoor şi indoor, internet şi cinema - nu este un element inedit. Relevantă însă pentru importanţa brandului şi încrederea în dezvoltarea sa este producţia locală a spotului, al cărui cost de realizare este unul format din 6 cifre.
Brieful de creaţie care a stat la baza realizării spotului prezenta ca obiective crearea notorietăţii bomboanelor marca Juicy Fruit şi crearea preferinţei pentru acest produs în rîndurile publicului-ţintă format din tineri de 14-18 ani. Adresîndu-se adolescenţilor, spotul trebuia să fie o poveste pe limba lor, din lumea lor; un joc care să îi pasioneze, să evidenţieze ceea ce înseamnă Juicy Fruit: dorinţa extrordinară, nestăvilită, de a avea bomboana şi faptul că tinerii ar face orice ca s-o obţină. Aşa s-a născut "Cursa".
Povestea spotului este foarte simplă: nişte puştani plini de energie sînt aprinşi de dorinţa de a atinge, de a simţi, de a gusta bomboana Juicy Fruit. Doar una dintre fete reuşeşte acest lucru iar ceilalţi o privesc cu admiraţie sau poate invidie. Sloganul mărcii îndeamnaăla acţiune, la continuarea cursei: Go gEt iT! Juicy Fruit este mai mult decît o bomboană, este o stare pe care vrei s-o atingi alături de prietenii tăi.