Compania Danone lansează în România Laptele Proaspăt Danone care respectă cele mai înalte standarde de nutriţie agreate la nivel internaţional. Noul produs este colectat numai de la fermele selectate de Danone. Laptele este constant verificat de experţii Danone atît la sursă cît şi pe întregul flux de colectare şi procesare, specialiştii Danone efectuînd anual peste 50.000 de controale ale calităţii.
Danone România dezvoltă o serie de programe al căror scop este acela de a încuraja dezvoltarea durabilă a fermelor familiale româneşti care au între 70 şi 350 capete vaci. În fiecare an, Danone România premiază cei mai valoroşi furnizori de lapte după un sistem propriu de evaluare, ale cărui criterii respectă standardele Uniunii Europene în ceea ce priveşte calitatea laptelui. Astfel, cei mai buni 12 fermieri vizitează Salonul Agriculturii de la Paris, cel mai important eveniment european de profil, cu o tradiţie de 43 de ani. Totodată, Danone susţine dezvoltarea infrastructurii şi îmbunătăţirea capitalului genetic al fermelor din România, derulînd programul "Spre Vest". Astfel, fermierii din România îşi pot achiziţiona juninci cu un potenţial genetic superior de la furnizori internaţionali de top şi pot investi în utilajele de care au nevoie pentru a produce un lapte de calitate.
Compania Danone România face parte din Grupul Danone, numărul unu mondial pe piaţa produselor lactate proaspete. Încă de la începutul activităţii sale în România, Danone a realizat investiţii în capacităţi de producţie şi distribuţie moderne, conform standardelor europene. În anul 2005, Danone a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 70 milioane euro, o creştere cu 45% faţă de anul precedent.