Dateio, fintech înfiinţat în 2013 în Praga, a dezvoltat o platformă de marketing bazată pe datele tranzacţionale cu cardul ce le oferă clienţilor băncilor partenere oferte direct în aplicaţia lor de mobile banking, se arată într-un comunicat de presă. Cea mai recentă implementare a platformei este realizată în cooperare cu UniCredit Bank, sub programul ShopSmart. Disponibilă direct în aplicaţia de mobile banking a băncii, SmartBanking, aceasta oferă beneficii clienţilor sub forma ofertelor de tip cashback de la parteneri locali şi internaţionali.
Potrivit sursei citate, noua tehnologie oferă clienţilor băncii o experienţă superioară, permisă prin capabilităţile de analiză avansată a datelor. Compania prioritizează inovaţia, colaborând în prezent cu peste 10 instituţii financiare internaţionale care îi permit să ajungă cu ofertele comercianţilor parteneri la 1.2 milioane de clienţi în România şi peste 3.5 milioane în Europa Centrală şi de Est.
Până în prezent, Dateio a intermediat un total de peste 12 milioane de euro în beneficii către clienţii băncilor partenere, datorită reţelei de peste 300 de comercianţi parteneri în ţările în care activează.
"Lansarea parteneriatului cu UniCredit Bank în România este un pas important pentru noi pe piaţa locală, fiind a doua bancă cu care avem o colaborare aici, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021. Vedem în continuare un interes crescut din partea altor bănci din piaţă pentru platforma noastră ce oferă clienţilor un mai bun value proposition şi creşte engagement-ul lor cu banca. În acelaşi timp, comercianţii noştri parteneri vor ajunge cu ofertele lor la un număr mai mare de clienţi, cu un mecanism de marketing bazat pe rezultate, ceea ce îi va ajuta să îşi îndeplinească obiectivele prin campanii mai eficiente. Avantajul soluţiei noastre e dat de posibilitatea de a targeta precis clienţii, pe baza comportamentelor lor reale de consum şi atribuire exactă a unui canal digital în magazine fizice - ambele caracteristici fiind unice acestui canal de marketing," a spus Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio.