DEPUTATUL PNL OVIDIU RAEŢCHI: "Noul ministru al Transporturilor ar trebui să reformeze Metrorex, care şi-a dovedit falimentul managerial prin eşecul din Sectorul 5"

Andrei Stan
Politică / 19 noiembrie 2015

Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi i-a solicitat noului ministru al Transporturilor, Dan Costescu, să trateze cu prioritate construcţia unei magistrale care să deservească zonele Rahova-Ferentari, precizând totodată că prin scuzele şi amânările succesive cu privire la magistrala din Sectorul 5 compania de stat şi-a dovedit falimentul managerial, impunându-se o reformă a structurii şi managementului acesteia, se arată într-un comunicat de presă trimis redacţiei.

"Sunt convins că noul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, are numeroase probleme de rezolvat în contextul în care domeniul pe care îl gestionează are cele mai grave restanţe. Cu toate acestea, consider că reformarea regiei autonome Metrorex, care şi-a dovedit până acum eşecul prin abandonarea sau tergiversarea inexplicabilă a unor proiecte cruciale pentru Capitală, ar trebui să ocupe un loc important pe lista priorităţilor noului ministru. Un proiect abandonat fără drept de apel de Metrorex este cel al construcţiei Magistralei de metrou, care ar urma să deservească cetăţenii din cartierele Rahova şi Ferentari. Printr-o logică absurdă, termenul de începere pentru această Magistrală, care ar urma să lege Rahova de restul Bucureştiului, este fixat pentru 2022, iar finalizarea proiectului a fost programată pentru anul 2030. Asta înseamnă că urmează încă un deceniu şi jumătate de izolare pentru cetăţenii din aceste zone, ceea ce este inacceptabil", a declarat deputatul PNL.

Ovidiu Raeţchi a mai punctat că, potrivit unor studii, un metrou funcţional în Sectoarele 5 şi 6 ar diminua traficul auto cu cel putin 30%.

"Cred că demararea construcţiilor pentru această magistrală ar trebui inclusă pe lista de priorităţi a Ministerului Transporturilor, astfel încât Metrorex să nu mai poată invoca scuze. Potrivit unui răspuns transmis de Metrorex, instituţia a recunoscut singură că nu a mai făcut nimic pentru construcţia unei linii de metrou pentru cartierele Rahova-Ferentari de 3 ani de zile. Mai mult, invocând complicaţii procedurale, nu a încercat să deblocheze proiectul care, la ora actuală, există doar pe hârtie. Cetăţenii din aceste cartiere sunt izolaţi pentru că administraţiile precedente au fost incompetente sau rău-voitoare. Un metrou funcţional la nivelul sectoarelor 5 şi 6 ar diminua traficul auto cu cel putin 30%", a mai afirmat Raeţchi.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Acest deputat zabauc probabil ca va candida in zona respective si doreste

    publicitate gratuita. Au cei de la metrou multe pacate dar o linie de metrou nu se face cu bani de la Administratia Parcurilor. 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb