Deputatul PNL Ovidiu Raeţchi i-a solicitat noului ministru al Transporturilor, Dan Costescu, să trateze cu prioritate construcţia unei magistrale care să deservească zonele Rahova-Ferentari, precizând totodată că prin scuzele şi amânările succesive cu privire la magistrala din Sectorul 5 compania de stat şi-a dovedit falimentul managerial, impunându-se o reformă a structurii şi managementului acesteia, se arată într-un comunicat de presă trimis redacţiei.
"Sunt convins că noul ministru al Transporturilor, Dan Costescu, are numeroase probleme de rezolvat în contextul în care domeniul pe care îl gestionează are cele mai grave restanţe. Cu toate acestea, consider că reformarea regiei autonome Metrorex, care şi-a dovedit până acum eşecul prin abandonarea sau tergiversarea inexplicabilă a unor proiecte cruciale pentru Capitală, ar trebui să ocupe un loc important pe lista priorităţilor noului ministru. Un proiect abandonat fără drept de apel de Metrorex este cel al construcţiei Magistralei de metrou, care ar urma să deservească cetăţenii din cartierele Rahova şi Ferentari. Printr-o logică absurdă, termenul de începere pentru această Magistrală, care ar urma să lege Rahova de restul Bucureştiului, este fixat pentru 2022, iar finalizarea proiectului a fost programată pentru anul 2030. Asta înseamnă că urmează încă un deceniu şi jumătate de izolare pentru cetăţenii din aceste zone, ceea ce este inacceptabil", a declarat deputatul PNL.
Ovidiu Raeţchi a mai punctat că, potrivit unor studii, un metrou funcţional în Sectoarele 5 şi 6 ar diminua traficul auto cu cel putin 30%.
"Cred că demararea construcţiilor pentru această magistrală ar trebui inclusă pe lista de priorităţi a Ministerului Transporturilor, astfel încât Metrorex să nu mai poată invoca scuze. Potrivit unui răspuns transmis de Metrorex, instituţia a recunoscut singură că nu a mai făcut nimic pentru construcţia unei linii de metrou pentru cartierele Rahova-Ferentari de 3 ani de zile. Mai mult, invocând complicaţii procedurale, nu a încercat să deblocheze proiectul care, la ora actuală, există doar pe hârtie. Cetăţenii din aceste cartiere sunt izolaţi pentru că administraţiile precedente au fost incompetente sau rău-voitoare. Un metrou funcţional la nivelul sectoarelor 5 şi 6 ar diminua traficul auto cu cel putin 30%", a mai afirmat Raeţchi.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 20.11.2015, 08:12)
Acest deputat zabauc probabil ca va candida in zona respective si doreste
publicitate gratuita. Au cei de la metrou multe pacate dar o linie de metrou nu se face cu bani de la Administratia Parcurilor.