Producătorul britanic de bunuri de consum "Reckitt Benckiser Group" Plc a lansat un nou plan de reducere a costurilor sale, care include disponibilizări.
Programul, denumit Supercharge, are ca ţintă realizarea de economii anuale de 100 - 150 de milioane de lire sterline până în 2017.
Directorul executiv al companiei, Rakesh Kapoor, a declarat că noul program va privi aspecte diverse, inclusiv deplasările angajaţilor. Kapoor a afirmat că el, spre exemplu, va călători numai la clasa "economic" pentru zborurile cu o durată mai mică de şase ore.
Pe de altă parte, "Reckitt" îşi va combina operaţiunile din Rusia şi fostele ţări sovietice cu cele din Europa şi America de Nord, respectiv cele din America Latină şi Asia cu activităţile din Orientul Mijlociu şi Africa. Kapoor a precizat că aceste modificări vor genera o "companie mai flexibilă", în care deciziile vor fi luate mai rapid, "o dată, nu de două ori".
Compania urmăreşte să-şi crească vânzările şi profitabilitatea în 2015. În ultimul trimestru din 2014, vânzările "Reckitt Benckiser" au sporit cu 5% (excluzând livrările din sectorul farmaceutic), în timp ce analiştii preconizau un avans de 4%.