Diviodent anunţă lansarea DailyCare.ro, magazin online dedicat produselor naturale pentru îngrijire personală. Această iniţiativă marchează extinderea companiei către retail dincolo de produsele destinate igienei dentare, oferind o gamă diversificată de produse de îngrijire care respectă cele mai înalte standarde de calitate şi sustenabilitate. Investiţia totală alocată pentru primul an de funcţionare se ridică la 50.000 euro, direcţionată către platforma eCommerce, stocuri şi promovare, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Potrivit comunicatului, activ pe piaţa din România din 2004 şi condus de Diana Baltac şi Mihaela Radu, Diviodent este distribuitor de consumabile şi sisteme de albire dentară pentru cabinetele stomatologice şi consumatori individuali. Diviodent este unic importator Ultradent Products în România, producătorul sistemelor profesionale de albire Opalescence, liderul mondial în albirea profesională a dinţilor. La sfârşitul anului trecut, Diviodent şi-a extins portofoliul de produse cu gama PROMIS, consolidându-şi astfel poziţia de companie de referinţă pe plan local în furnizarea de soluţii inovatoare şi sustenabile pentru îngrijirea orală.
Diviodent a încheiat anul trecut cu vânzări de 2.4 milioane Euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Dinamica pozitivă s-a datorat atât diversificării gamei de produse comercializate pe segmentul de îngrijire dentară, dar şi creşterii interesului clienţilor pentru soluţii sustenabile de îngrijire, pe fondul căruia compania a decis extinderea demarată în acest an către produse de îngrijire pentru întreaga familie.
Inovaţie şi sustenabilitate în îngrijirea personală
Lansat la începutul lunii august, DailyCare.ro aduce în prim-plan branduri naturale şi sustenabile, oferind românilor o gamă variată de soluţii pentru îngrijire corporală şi orală, dar şi produse destinate stării de bine sau din categoria beauty. De la produse pentru protecţie solară şi îngrijire corporală, până la produse pentru albirea dinţilor şi ceaiuri, DailyCare.ro se angajează să ofere produse de calitate ridicată, cu formulă naturală, care satisfac o gamă variată de nevoi şi cerinţe.
"Ne-am dorit să aducem la un loc produse de îngrijire personală pe care le-am testat, pe care le cunoaştem, le folosim, în care credem. Scopul nostru este să garantăm- inclusiv prin experienţă personală- pentru calitatea şi eficienţa fiecărui produs disponibil pe DailyCare.ro. Credem în importanţa utilizării produselor cât mai naturale şi sustenabile, iar fiecare brand din portofoliul nostru reflectă aceste valori. Ne dorim că fiecare persoană care trece pragul magazinului nostru să aibă încredere deplină în alegerile pe care le face" spune Mihaela Radu cofondator Diviodent şi DailyCare.ro, se menţionează în comunicat.
Portofoliul de produse comercializate pe dailycare.ro include branduri recunoscute pentru angajamentul lor faţă de sustenabilitate, grijă faţă de mediu şi etichetă curată. Printre brandurile alese de cele două fondatoare pentru a fi disponibile pe site se numără Opalescence, Herbadent, Promis, Cocosolis, Moroccanoil, Falcon sau L'Occitane.
"DailyCare.ro este gândit să ofere clienţilor acces la produse naturale şi eficiente pentru îngrijirea personală, adică un loc unde fiecare poate găsi soluţii sigure şi sustenabile pentru a-şi menţine starea de bine, sănătatea şi frumuseţea, fără a face rabat de la calitate. Ne angajăm să oferim produse care nu doar că sunt eficiente, dar care respectă şi mediul înconjurător. Fiecare produs de pe DailyCare.ro este ales cu atenţie pentru a satisface aceste criterii. Acordăm o importanţă sporită acestor aspecte- produse cu formulă naturală, pe cât posibil, etichetă cât mai curată, produse prietenoase cu mediul, ambalaje reciclabile, preţuri corecte şi bineînţeles, sustenabilitatea este în centrul tuturor acţiunilor noastre" declara Diana Baltac, cofondator Diviodent şi DailyCare.ro.
Diviodent este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii profesionale pentru cabinete stomatologice şi îngrijire dentară din România, activ pe piaţa din România din 2004, se arată în comunicat.
A încheiat anul 2023 cu vânzări de 2.4 milioane Euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Dinamica pozitivă s-a datorat atât diversificării gamei de produse comercializate pe segmentul de îngrijire dentară, dar şi creşterii interesului clienţilor pentru sisteme profesionale de albire dentară şi soluţii sustenabile de îngrijire, pe fondul cărora compania a decis extinderea din acest an.