"Dove" a iniţiat campania "Nu ne e frică de fotomodele!", o provocare şi, mai ales, un îndemn la solidaritate adresat femeilor care vor să se elibereze de dictatura stereotipurilor de frumuseţe, acelora care se simt bine în pielea lor, fie că au sau nu măsurile perfecte 90-60-90.
Pentru fiecare opt fotomodele, există trei milioane de femei care arată diferit. "Dove" încurajează o atitudine sănătoasă faţă de propriul corp, echilibrul, respectul şi grija faţă de sine, lipsa de complexe, admiraţia pentru frumuseţea naturală a rotunjimilor feminine.
"Dove" a ales să folosească, în campaniile de promovare la nivel european, femei autentice şi nu fotomodele, urmînd rezultatele unor cercetări care relevă că majoritatea femeilor chestionate s-au arătat încîntate de eliminarea clişeului formelor standard. Această alegere este o încurajare pentru femeile care nu-şi acceptă firescul trupului lor, dar şi pentru cele care au înţeles deja că sunt cele mai frumoase atunci cînd se simt bine.