Grupul ButanGas, unul din liderii în distribuţia de gaz petrolier lichefiat (GPL) din Europa, şi-a schimbat identitatea vizuală a companiei, prin construcţia unei noi sigle, identică grafic la nivel internaţional. Strategia de înnoire a imaginii grupului vizează schimbarea culorii dominante a siglei, evidenţierea dragonului ca simbol al puterii şi stabilităţii pe piaţă a companiei.
Noua siglă ButanGas reprezintă, într-o grafică mai bine conturată, un "Dragon albas-tru" care sugerează ideea de dinamism, viziune şi încredere. Menţiunea "ButanGas Group since 1948" accentuează durabilitatea, tradiţia şi calitatea serviciilor oferite pe piaţa de profil.
În noul context managerial, "Dragonul Albastru" va fi elementul de identificare vizuală a companiilor ButanGas din: Italia, Austria, Germania, România, Grecia, Polonia, Bulgaria, Maroc, Albania şi Serbia.
În România, ButanGas a intrat pe piaţă în 1995, dezvoltînd în timp reţeaua de distribuţie pe toate segmentele de GPL: distribuţia de butan în butelii, distribuţia de propan comercial prin sistemul mic vrac, autogaz şi camping gaz. În prezent, ButanGas ocupă unul din primele trei locuri pe piaţa de profil din ţara noastră, beneficiind de cea mai mare logistică de distribuţie şi de terminalul GPL de la Midia, singura instalaţie de acest gen de pe coasta de vest a Mării Negre. Aceste atribute fac din ButanGas România unicul distribuitor care poate asigura fluxul continuu de alimentare cu GPL în perioadele de vîrf ale consumului industrial sau casnic.
ButanGas Group a luat fiinţă în 1948 prin deschiderea la Milano a primei companii cu acest nume, fondată de omul de afaceri român Iosif Constantin Drăgan. În scurt timp, a fost creată o reţea de GPL pe întreg teritoriul Italiei. În anii următori, ButanGas şi-a extins serviciile şi a organizat societăţi similare în numeroase alte ţări europene.