Dulcinella România, business românesc de cofetărie şi patiserie cu rădăcini basarabene, lansează o divizie de produse şi ambalaje personalizate pentru clienţii din retail şi HoReCa, în urma unei cereri tot mai mari de produse marca Dulcinella, pe care să le poată oferi clienţilor lor sub formă de private label, conform unui comunicat transmis redacţiei.
"Tot mai mulţi operatori din food service şi HoReCa doresc să-şi diferenţieze oferta prin produse personalizate. Am decis să dezvoltăm o divizie specială care oferă soluţii custom, atât în ceea ce priveşte produsele, cât şi ambalajul, pentru a permite partenerilor noştri să construiască o ofertă unică, adaptată cerinţelor pieţei şi clienţilor lor, care vor beneficia de produse exclusiv din ingrediente naturale, aşa cum producem la Dulcinella", a declarat Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group Romania, potrivit comunicatului.
În prezent, Dulcinella colaborează cu retaileri şi branduri HoReCa precum: Tucano Coffee, Gloria Jeans Coffee, Ted's Coffee, Hilton, Sezamo, PLAI Cash & Carry, şi alţii.
Estimare: divizia de produse private label va genera aproximativ un milion de euro în 2025
Brandul operează printr-o reţea de 18 cofetării şi patiserii proprii, iar până la finalul lui 2025, lanţul ar urma să ajungă la aproape 30 de unităţi la nivel naţional. Conducerea companiei estimează că noua divizie va genera vânzări de aproximativ un milion de euro în 2025, adică în jur de 15% din businessul Dulcinella România.
Dulcinella România va expune soluţiile personalizate pentru retail şi HoReCa la Food Service and Hospitality Expo, cel mai mare eveniment din industria ospitalităţii din România.
"Participarea la evenimente de prestigiu din zona de retail şi HoReCa ne oferă oportunitatea de a ne consolida poziţia pe piaţă, de a creşte vizibilitatea brandului şi reputaţia de inovator, de a majora vânzările, de a ne conecta cu jucători cheie din industria de food service şi ospitalitate, şi mai ales de a atrage noi parteneriate B2B, pentru a ne extinde atât pe plan local, cât şi internaţional. La Food Service & Hospitality Expo, în acest weekend, am amenajat o zonă specială de negocieri, unde vom putea discuta în detaliu potenţialele parteneriate B2B şi vom explora oportunităţile de distribuţie, atât în România, cât şi internaţional. Vom pune un accent deosebit pe crearea unor relaţii de încredere cu viitorii parteneri, în cadrul unor întâlniri personalizate şi directe", a explicat Sergiu Diaconu.
Food Service and Hospitality Expo are loc între 16 şi 18 noiembrie la Bucureşti şi aduce la un loc producători, distribuitori şi furnizori din întreaga lume, alături de nume mari din retail şi HoReCa.
"Standul pe care l-am pregătit este impresionant, cu un design inovator, modern, care respectă noul branding al companiei. Am pregătit o serie de activităţi speciale menite să atragă şi să implice vizitatorii într-un mod interactiv şi plăcut. Îi invităm să deguste nelimitat produsele noastre, atât cele aflate în portofoliu pe tot parcursul anului, cât şi cele de post, o ramură a business-ului nostru extrem de importantă. Vom organiza şi sesiuni de prezentare a produselor, demonstraţii live, sesiuni de întrebări şi răspunsuri, unde vizitatorii vor putea afla mai multe despre procesul nostru de producţie", a adăugat Sergiu Diaconu, conform comunicatului.
Performanţe financiare şi planuri de viitor
Vânzările companiei au depăşit la finalul T3 cu 14% estimările pentru tot anul 2024. Anul acesta, Dulcinella România şi-a continuat strategia de dezvoltare prin rebrandingul companiei şi deschiderea în luna septembrie a primei cofetării-patiserii cu noul concept de branding. Aceste acţiuni au generat o cifră de afaceri de 5,7 milioane de euro pentru primele nouă luni ale anului, mai mult cu 14% faţă de businessul estimat de management pentru întreg anul 2024.
Pentru 2025, managementul companiei vizează o creştere de 30% a cifrei de afaceri, ca urmare a dezvoltării businessului în România şi la nivel internaţional.
Opinia Cititorului