ARBOmedia va reprezenta UTV în relaţia cu piaţa de publicitate din această lună. Parteneriatul a fost agreat în condiţii de exclusivitate pentru următorii 5 ani (2010). UTV emite non-stop şi se diferenţiază in peisajul statiilor TV de muzica prin interactivitate, oferind privitorilor posibilitatea de a-Şi alege videoclipul preferat dintr-un calup de piese propuse. De asemenea, muzica pe care U o difuzează sunt hituri, atît româneşti, cît şi internaţionale, melodiile fiind votate de telespectatori prin sms.
Pornind de la coordonatele grupului ţintă extins al staţiei (12 - 34 Urban), activitatea de vînzare de spaţiu de publicitate se va derula sub sloganul: 1-2-3-4 U (you)!
UTV este prima televiziune interactivă din România şi face parte, alături de Unite - brandde clubbing şi evenimente - din compania New Trend Media, ce aparţine UTI Grup. UTV a emis pentru prima oară în România pe data de 9 aprilie 2005.
INSERT
Compania ARBOmedia aniversează anul acesta 10 ani de experien-ţă pe piaţa românească, ca filială a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotată la Bursa din Frankfurt şi reprezentată în 7 ţări europene: Germania - sediul central, Cehia, Polonia, România, Slovacia, Spania şi Turcia. În România, ARBOmedia gestioneaza în prezent spaţiul publicitar a peste 200 de vehicule media: Jetix TV, 19 publicaţii nationale, 44 locale şi peste 160 de website-uri.