După 9 ani de activitate, retailerul român de optică, Lensa, înregistrează o cifră de afaceri cumulată pentru perioada mai 2013 - aprilie 2022 de peste 40 milioane de euro (peste 200 mil. lei), conform unui comunicat de presă remis redacţiei. În ultimii doi ani, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 97% (în 2020), respectiv cu 50% (în 2021), iar astăzi Lensa se poziţionează între cei mai mari retaileri de optică din România.
Investiţiile în extinderea lanţului de magazine Lensa cresc de la an la an. În prezent, reţeaua de showroom-uri specializate Lensa numără 21 de unităţi în toată ţara şi un magazin online, Lensa.ro. Din cele 21 de showroom-uri, 14 au fost inaugurate în intervalul ianuarie 2021 - aprilie 2022. Extinderea la nivel naţional a fost posibilă datorită investiţiilor proprii susţinute, care se ridică în prezent la circa 2,5 milioane de euro.
Pentru eficientizarea activităţii, Lensa a urmărit îndeaproape digitalizarea cât mai multor operaţiuni. Astăzi, în jur de 70% din operaţiunile zilnice sunt digitalizate în platforme online, accesibile tuturor zonelor de business din cadrul companiei, notează sursa citată.
"Ne uităm la cifre şi suntem bucuroşi să constatăm că suntem tot mai aproape de a ne atinge obiectivul cu care am pornit la drum, de a oferi românilor 1 milion de consultaţii optometrice gratuite. La 9 ani de existenţă, Lensa este mai mult decât un retailer de optică. Suntem aici pentru a răspunde celor mai exigente nevoi, avem alături de noi cei mai importanţi furnizori de produse şi servicii de optică medicală la nivel mondial, angajăm optometrişti şi consultanţi de top şi depunem eforturi constante pentru a pune la dispoziţia clienţilor noştri servicii de calitate, la standard european", a declarat Daniel Crăciun, CEO şi fondator Lensa.
În cei 9 ani de existenţă, Lensa a oferit românilor 510.000 de consultaţii optometrice gratuite şi a înregistrat 984.800 de comenzi finalizate, servind peste 548.900 de clienţi. Pentru anul 2022, obiectivele companiei vizează vânzări de 19 milioane de euro şi inaugurarea a cel puţin 8 magazine noi.