Eforturile depuse pentru campania Maggi se reflectă într-o creştere cu peste 53% a volumului vînzărilor

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 30 mai 2006

Mercury Promotions este agenţia de publicitate care a implementat a doua ediţie a campaniei Maggi - "Inima Maggi revine acasă, de 2 ori mai preţioasă!", un proiect complex şi de succes al companiei Nestlé despre care, şi la a doua ediţie, s-a vorbit mult şi a ţinut trează atenţia presei de specialitate, şi nu numai, timp de peste două luni de zile. Campania din acest an a venit si cu o nouă provocare, premii şi şanse de cîştig duble faţă de campania din 2005. Eforturile depuse pentru realizarea acestei campanii se reflectă într-o creştere cu peste 53% a volumului vînzărilor produselor Maggi, din perioada martie - aprilie 2006, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2005.

Mercury Promotions a derulat toate activităţile de BTL în cadrul campaniei Maggi - "Inima Maggi revine acasă, de 2 ori mai preţioasă!", respectiv drop mail (distribuirea pliantelor Maggi în cutiile poştale, acoperind 85% din populaţia urbană a ţării), caravana (în 45 de oraşe, pe 3 trasee diferite), evenimente în parcările hipermarketurilor Carrefour şi Cora (reprezentînd jocuri şi concursuri adresate consumatorilor fideli), două me-gaconcerte cu patru trupe de renume, promoţii în magazine, precum şi campania de PR. Pregătirea campaniei a debutat cu procesul de strategie (de la exploatarea punctelor tari ale cam-paniei precedente, pînă la dezvoltarea mecanismului campaniei şi a sistemului de premiere). În paralel, s-a desfăşurat uriaşa activitate de creaţie, de la dezvoltarea headline-ului şi vizualului campaniei, a pliantului care conţinea inima Maggi, brandarea celor trei caravane Maggi care au străbătut ţara în lung şi-n lat, până la întregul arsenal logistic destinat promoţiilor din magazine şi evenimentelor din marile oraşe.

Agenţia a început campania promoţională prin a pune la punct instrucţiunile de căutare aleatoare şi a asigurat toate aspectele legale ale autentificării acestui procedeu astfel încât premierea să fie corectă şi să ofere şanse egale tuturor. Caravanele au urmărit un algoritm de vizitare tip schemă logică, astfel încât au fost acoperite atît zonele centrale ale oraşului, cât şi cele mărginaşe, fiind alese atît blocuri, cît şi case.

Derularea acestui proiect a implicat peste 500 de persoane din forţa permanentă şi temporară a Mercury Promotions care au derulat activitaţi de pregătire pînă la 6 martie, data lansării campaniei şi peste 600 de oameni care au asigurat succesul campaniei pe parcursul des-făşurării ei. Echipa din Bucureşti a fost susţinută puternic de activarea reţelei locale Mercury Promotions formată din şase Area Manageri care au coordonat city managerii şi forţa locală de team leaderi şi promoteri.

Campania a avut la bază şi efortul uriaş de PR care s-a axat pe cultivarea relaţiei cu mass-media care au jucat un rol important în promovarea notorietăţii campaniei si brandului. Campania Maggi aflată la a doua ediţie se adaugă la portofoliul agenţiei Mercury Promotions în organizarea altor caravane mari şi proiecte importante door-to-door pentru cli-enţi precum Nestlé, Coca-Cola, Procter&Gamble, Ursus România.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb