ELBI Electric & Lighting, lider naţional în distribuţia produselor electrice, încheie trimestrul trei din 2017 cu o cifră de afaceri de 173 milioane de lei (respectiv 38 milioane de euro), în creştere cu 8%, raportat la perioada similară din 2016, anunţă compania, prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, la finalul anului trecut, ELBI a înregistrat vânzări de 52,1 milioane de euro provenite din activităţile aferente comercializării produselor electrice, dintr-un total de 84 de milioane de euro, cifră de afaceri înregistrată.
ELBI Electric & Lighting deserveşte peste 10.000 de clienţi B2B la nivel naţional, atât din distribuţia tradiţională (magazine specializate şi magazine universale), cât şi din retailul modern (FMCG si DIY). O altă categorie de clienţi o constituie firmele de construcţii, de instalaţii, municipalităţi şi instituţii, arhitecţi şi electricieni.