"Electrolux" oferă clienţilor programul de fidelizare Electrolux Family Club. Scopul acestui pro-gram este recompensarea cum-părătorilor de produse aparţinînd Grupului Electrolux, create sub mărcile Zanussi, Electrolux, AEG. Programul se adresează exclusiv persoanelor fizice cu vîrstă peste 18 ani. Aces-tea pot deveni membre Electrolux Family Club achiziţio-nînd, din unul din magazinele participante la program, un pro-dus Electrolux (Zanussi, Electrolux sau AEG) şi optînd pentru un card de extragaranţie pe un an de zile. După ce completează şi trimit prin postă (la adresa specificată în regulamentul programului) fişa de aderare, împreu-nă cu o copie a facturii de cum-părare a produsului, persoanele respective primesc prin poştă cardul care le atestă calitatea de Membri Electrolux Family Club. Cardul va fi alimentat cu punc-te de fiecare data cînd posesorul său va achiziţiona produse Elec-trolux. Începînd cu luna martie 2004, membrii Electrolux Family Club pot schimba aceste punc-te pe aparate Electrolux, alese din Catalogul Electrolux Family Club primit prin poştă. Programul se desfăşoară în reţelele de magazine distribuitoare de aparatură electrocasnică Domo, Cosmo, Flanco şi Zass.
"Electrolux" prezintă programul "Electrolux Family Club"
Geanina Vodă
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 14 ianuarie 2004