"Eltrix" va promova la export peste 40% din producţie

Cornelia Angelescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 26 aprilie 2005

Societatea bucureşteană "Eltrix" SRL s-a dezvoltat pe un segment aproape inexistent, la înfiinţarea sa, în ţara noastră: producţia de materiale de comunicare pentru industria de marketing şi publicitate. A ajuns, însă, pe unul din primele locuri în acest domeniu, după ce a depăşit, în 1991, şocul trecerii la publicitatea modernă.

Doamna Ana-Maria Ionescu, director general al "Eltrix", ne-a declarat: "Pentru noi, cei trei parteneri, curajul iniţial s-a transformat într-o idee de succes. În firmă, ne-am asumat fiecare un domeniu: tehnic, financiar şi de reprezentare-vînzare. În această organizare am şi realizat certificarea şi recertificarea conform ISO 9001:2000 pentru implementarea sistemului de management al calităţii".

Standardele pe care le-a implementat această firmă sînt susţinute şi de faptul că din ce în ce mai mulţi clienţi ştiu exact ce doresc, iar pretenţiile sînt pe măsură. Fie că este vorba des-pre branding-ul de corporaţie, despre produsele de promovare la locul vînzării, despre firmele gigant de acoperiş (montate cu echipe compuse din alpinişti) sau despre produse outdoor, toate trebuie să fie expresive şi personalizate.

În echipamentele şi materialele de ultimă generaţie, importate din SUA, Germania şi Franţa, "Eltrix" a investit 3 milioane de euro. Doamna Ionescu ne-a precizat: "În perspectiva aderării la piaţa europeană, lucrătorii şi specialiştii noştri beneficiază de o pregătire continuă. Eu susţin că în lume, într-un anumit domeniu, s-a ajuns să se lucreze pe aceleaşi echipamente şi cu aceeaşi tehnologie. Diferenţa o fac oamenii, care pot reflecta către consumator noutatea şi performanţa. Cine va cultiva resursa umană şi-i va creşte valoarea, practic îşi va creşte propria afacere".

Un moment hotărîtor pentru "Eltrix" a fost întîlnirea cu prima firmă multinaţională intrată în România, care a solicitat produse de serie. "Eltrix" a devenit o firmă care realizează materiale publicitare, specializată în pro-ducţia de serie. Echipele specializate ale firmei realizează montajul tuturor produselor, asigură service-ul în perioada de garanţie şi post-garanţie.

De menţionat sînt produsele de branding, care se adresează băncilor şi sucursalelor lor, sta-ţiilor de distribuţie a carburan-ţilor şi cele pentru industria auto-moto. "Eltrix" este producă-toa-rea întregii semnalistici de exterior şi interior pentru "Dacia-Renault", dar şi a produselor de export în Germania pentru "Audi", "Volkswagen", "Skoda". Alături de acestea sînt produsele de promovare la locul vîn-zării pentru JTI şi "Philip Morris", produsele branding de corporaţie pentru lanţurile de magazine "Flanco", "Billa", "Metro" şi lanţul de restaurante "McDonald"s".

Doamna Ionescu a subliniat: "Un departament esenţial al firmei este cel de creaţie-proiectare-dezvoltare. Compus din arhitecţi, ingineri mecanici şi electronişti, este permanent axat pe crearea de produse noi şi pe consilierea clienţilor privind îmbunătăţirea proiectelor prezentate firmei spre realizare. Cota de piaţă a < Eltrix > a ajuns, în 2004, la 45%".

Produsele destinate exportu-lui acoperă 25% din capacitatea de producţie a firmei. Exportul în Rusia, Ucraina, Belarus, Republica Moldova, Ungaria, Slovenia, Cehia s-a extins din 2002 în Franţa, iar din 2003 în Germania. Într-un timp scurt, firma mizează pe o creştere a exportului de pînă la 35-40% din capacitatea de producţie. Aceas-tă creştere se leagă şi de dez-văluirea ce ne-a făcut-o doamna Ionescu: "Pregătim o surpriză pentru clienţii noştri. Vă spun doar că este vorba des-pre semne premium pentru comunicare de interior. < Eltrix > devine unic producător în Europa al acestui produs, după o muncă de cercetare de opt luni de zile, depusă de o echipă dedicată exclusiv proiectului. Sprijiniţi şi pe această realizare, noi estimăm pentru anul în curs o depăşire cu 20-30% a cifrei de afaceri de 6,7 milioane euro realizată în 2004".

Ana-Maria Ionescu ne-a spus: "Nu ştiam nimic despre materialele de comunicare şi publicitate. Totul era nou pentru noi toţi. Am trecut de la antenele pentru transmiterea programelor TV prin satelit, realizate de noi, la prima firmă luminoasă solicitată, întîmplător, de o cli-en-tă. Întîmplarea şi o în-drăz-neală nebunească ne-au condus pe drumul care a făcut din < Eltrix > una din primele firme din ramura noastră".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb