După şase ani de activitate, perioadă în care a ajuns agenţia imobiliară numărul 1 în România ca cifră de afaceri, acoperire naţională şi număr de servicii oferite, "Eurisko" îşi afirmă stadiul actual de evoluţie printr-o nouă identitate. Aceasta se concretizează prin schimbarea celui mai important element al unui brand - logo-ul.
Campania de imagine este compusă dintr-o serie de trei print ad-uri în care personajele sînt chiar brokerii, directorii şi managerii de departamente ai companiei.
Domnul Ionuţ Dumitrescu, Managing Director la Eurisko, a declarat: "După şase ani de activitate, avînd o creştere continuă an de an (exemplu: cifra de afaceri în 2003 a fost de 1,3 milioane de dolari faţă de 600.000 de dolari în anul 2002) şi încheind tranzacţii de referinţă pe piaţa românească a afacerilor imobiliare, rezultatele obţinute au determinat nevoia unei redefiniri. Noua noastră identitate vizuală este de fapt o afirmare mai puternică, mai clară a filozofiei companiei noastre, a valorilor după care se ghidează zi de zi colegii mei. Atitudinea ne-a departajat întotdeauna pe piaţă, ea fiind cea care a contribuit la succesul nostru".
Campania de imagine exprimă schimbarea de concepţie şi maturitatea profesională a companiei Eurisko. Campania rulează în presa de specialitate din 21 ianuarie 2004, iar noul logo va fi promovat pe toate canalele specifice.
"Noul logo are curbe mai prietenoase, a căpătat volum şi adîn-cime, transformîndu-se din-tr-un spaţiu bidimensional într-unul tridimensional. Considerăm că acest logo exprimă mai bine poziţia actuală a companiei, stadiul ei de dezvoltare şi puterea de adaptare rapidă la noul mediu de afaceri din România", spune Oana Bogdanovici, marketing communications coordinator la "Eurisko".
"Eurisko" este o agenţie imobiliară care a început în 1997 cu un singur departament rezidenţial şi a crescut o dată cu piaţa românească imobiliară. În prezent, firma deţine zece departamente specializate, oferind o gamă extinsă de servicii şi soluţii: Birouri, Rezidenţial Închirieri, Rezidenţial Vînzări, Investiţii şi Terenuri, Spaţii Industriale şi Depozite, Spaţii Comerciale, Dezvoltare Ţară, Pro-ject Management, Evaluare şi Marketing şi Publicitate.
Începînd cu anul 2002, "Eurisko" a creat un departament special de Project Management. Scopul acestuia este crearea unei plus valori a serviciului imobiliar. Departamentul oferă asistenţă pe tot parcursul procesului de amenajare a interioarelor pentru birouri.
La ora actuală, compania are 40 angajaţi şi acoperă peste 30 de oraşe în întreaga ţară.
La sfîrşitul anului 2003, "Eurisko" tranzacţionase peste 60.000 mp spaţii de birouri, terenuri - peste 2.000.000 mp, adică 400 de terenuri de fotbal sau o zecime din Bucureşti. După semnarea, anul trecut, a celei mai mari tranzacţii din istoria segmentului de închiri-eri de birouri - închirierea de către "Raiffeisen Bank" a 10.500 mp în cadrul complexului IRIDE Business Park pe o perioadă de 10 ani, tot în 2003 "Eurisko" s-a poziţionat pe locul trei în ierarhia tranzacţiilor de vînzare, prin contractul semnat cu un grup de investitori greci pentru clădirea de birouri IPA (13.700 mp).
Printre clienţii "Eurisko" se numără: "Raiffeisen Bank", "Alpha Bank", "Alcatel", "Continen-tal" SA, "Avon Cosmetics", "Banc Post", "Grupul Elmec (Nike)", "Citi-bank", "Automobile Bavaria", "Honeywell Garrett", "Xerox Ro-mânia", "Colgate Palmolive", "Eric-sson" etc, precum şi numeroase ambasade şi consulate.