Campionatul Euro 2004 se apropie de final, dar campania de marketing pentru berea Carlsberg continuă. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, în urma campaniei "Part of the Game", derulată cu ocazia Campionatului European de Fotbal, vînzările de bere Carlsberg au crescut cu 50%.
În primele nouă zile ale turneului final au fost consumaţi peste 32.000 de litri de bere "Carlsberg". Înainte de lovitura de începere a Campionatului European de Fotbal, dată pe stadionul Dragao din Porto, se vînduseră deja mult peste 3 milioane de sticle de bere Carlsberg şi 500 de mii de litri de bere la draught. Cu toate că cele cinci echipe care au scris istoria fotbalului european - Italia Franţa, Germania, Spania şi Anglia - nu au trecut de sferturile de finală ale turneului, pentru Carlsberg Euro 2004 reprezintă un adevărat succes.
Keld Strudahl, Directorul de Marketing al Grupului Carlsberg, a declarat: "Carlsberg are o îndelungată istorie în sponsorizarea jocului de fotbal, iar Euro 2004 este un eveniment unic, în care nu puteam să nu ne implicăm. Poziţia noastră de sponsor oficial ne-a oferit o oportunitate unică, aceea de a creşte notorietatea mărcii, dar şi vînzările de bere Carlsberg. Volumul vînzărilor companiei a fost de-a dreptul incredibil, mult peste aşteptări."
Vînzările de bere Carlsberg pe durata Campionatului Euro 2004 au crescut cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2003. Pentru o comparaţie mai clară: în timpul campionatului Euro 2000, vînzările de Carlsberg au crescut cu 11%, iar pe întreg anul 2000 vînzările de bere Carlsberg au crescut cu 5,4%.