EuroIns România a afişat prime de aproximativ 93 milioane lei în perioada octombrie 2008-ianuarie 2009 din vânzarea a 399.085 de poliţe RCA, de 2,5 ori mai mari decât în intervalul similar al anului trecut, potrivit datelor companiei, citate de NewsIn.
În perioada octombrie 2007-ianuarie 2008, EuroIns România a afişat prime de aproximativ 37 milioane lei din vânzarea a 75.000 de poliţe RCA.
Numai în ianuarie 2009, compania a încheiat 175.699 de poliţe RCA, care reprezintă 44% din totalul poliţelor RCA vândute iarna trecută.
Oficialii EuroIns România susţin că foarte multe persoane fizice au optat pentru achitarea poliţelor RCA în rate, în timp ce firmele (care reprezintă majoritatea clienţilor EuroIns) aleg foarte rar această variantă de plată.
• În 2009, EuroIns mizează pe asigurări agricole şi de sănătate
EuroIns România va continua dezvoltarea segmentului de asigurări agricole, precum şi a celui de produse de sănătate. "Vom urmări să creştem portofoliul pentru asigurările non auto", susţin reprezentanţii companiei.
"Proiectul nostru de dezvoltare a unei reţele de unităţi de tip franciză se va apropia de maturitate, acesta fiind unul din motoarele creşterii prognozate în 2009. Tot în acest an vom acorda o atenţie deosebită îmbunătăţirii procesului de acordare a despăgubirilor", a declarat directorul general al companiei, Bogdan Stan, citat de NewsIn.
El a precizat că, pentru acest an, compania şi-a propus să ajungă la o cifră de afaceri de peste 53 milioane euro.
Primele brute subscrise anul trecut de EuroIns România au crescut cu 63% faţă de 2007, până la 152,77 milioane lei (41,48 milioane euro), cea mai mare pondere având-o asigurările auto, care au reprezentat 90% din totalul acestora.
Reprezentanţii companiei au mai spus că asigurările non auto sunt cele mai profitabile. "Şi acolo depinde, însă, de noroc, pentru că poţi avea o daună aviatică - cum au fost cazuri -, care să îţi zdruncine zdravăn profitabilitatea", consideră oficialii EuroIns România.