Reţeaua de socializare online Facebook a confirmat că testează o funcţie care le va permite administratorilor de pagini de afaceri să promoveze locuri de muncă şi să primească cereri de la candidaţi, astfel provocând reţeaua de socializare orientată pe ocuparea forţei de muncă şi afaceri LinkedIn, informează Cnet.
Publicaţia online TechCrunch a remarcat faptul că această nouă caracteristică ar putea ajuta Facebook să preia avantajul faţă de LinkedIn, care obţine o mare parte din veniturile sale de la companiile care plătesc pentru a căuta noi salariaţi. Facebook are şanse mari cu aceasta nouă aplicaţie, LinkedIn având 467 milioane de membri, comparativ cu 1,79 miliarde de utilizatori de Facebook, estimează TechCrunch.
Un purtător de cuvânt al Facebook a declarat: "Pe baza comportamentului pe care l-am văzut pe Facebook, unde multe companii mici afişează informaţii despre locurile de muncă pe care le oferă, pe pagina lor, derulăm un test pentru administratorii de pagini, care pot crea anunţuri despre locuri de muncă şi pot primi cereri de la candidaţi", precizează sursa citată.
Nu este prima dată când Facebook face eforturi pentru a pătrunde în sectoare deja dominate de o singură companie. În octombrie 2015, reţeaua de socializare a lansat "Marketplace", o secţiune a aplicaţiei sale mobile care le permite utilizatorilor să ofere spre vânzare mobilier, maşini şi haine către orice deţinător de cont Facebook din zona lor, intrând în concurenţă cu aplicaţiile de acest tip deja existente pe piaţă.