Persoanele private nu vor mai putea să facă publicitate la arme pe reţeaua de socializare Facebook şi pe aplicaţia sa de editare foto Instagram, anunţă bbc.com.
Facebook avea deja o regulă prin care era interzisă vânzarea de arme în cazul persoanelor a căror identitate nu putea fi verificată. Noua decizie luată de compania condusă de Mark Zuckerberg vizează însă stoparea tuturor tranzacţiilor cu arme realizate pe Facebook şi Instagram de către persoane private.
Companiile care au însă acest obiect de activitate vor putea în continuare să publice reclame la arme pe Facebook şi Instagram.
Decizia companiei Facebook vine la trei săptămâni după ce preşedintele SUA, Barack Obama, a anunţat o serie de măsuri menite să diminueze atacurile armate, care includ şi noi restricţii în privinţa achiziţiei de arme.
Noua regulă impusă de Facebook introduce pentru vânzarea de arme aceleaşi restricţii pe care reţeaua de socializare le impune în privinţa drogurilor şi a medicamentelor eliberate pe bază de prescriptie medicală.
Facebook are 1,59 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună.