Farmec a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro), înregistrând faţă de anul 2019 o creştere cu 9,7%, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Dinamica bună se datorează strategiilor companiei din anul precedent, ce au vizat adaptarea întregului business, de la comunicare şi marketing, la cercetare şi producţie - culminând cu producţia de dezinfectanţi - pentru a răspunde astfel nevoilor identificate în piaţă. Creşterea se datorează şi rezultatelor din segmentul e-commerce, care a înregistrat o creştere cu 82% a vânzărilor, raportat la 2019, traficul general de pe site crescând cu aproximativ 45%. În plus, pe zona de Key Accounts, Farmec a obţinut un avans al vânzărilor de 9,8%, în condiţiile în care comerţul tradiţional a înregistrat o scădere a vânzărilor, fiind canalul de distribuţie cel mai afectat de pandemie.
În perioada martie - aprilie, ca răspuns la contextul social şi la nevoile pieţei, Farmec a prioritizat producţia săpunurilor antibacteriene, a produselor pentru curăţenie, a celor pentru igienizarea mâinilor şi a dezvoltat în regim de urgenţă o categorie nouă de produse - biocidele. În mai puţin de 2 luni au fost puşi pe piaţă dezinfectanţii Farmec pentru mâini, pentru uz personal, având o concentraţie de 70% alcool izopropilic, precum şi dezinfectanţii pentru mâini şi suprafeţe din gama Dermofarm, pe bază de alcool etilic 80%, creaţi special pentru uz medical şi profesional.