Venitul anual al companiei a fost de 521,6 miliarde yuani chinezeşti (75,1 miliarde de USD), ceea ce reprezintă o creştere cu 32% faţă de anul anterior. Profitul net a fost de 37,1 miliarde yuani chinezeşti (5,3 miliarde de USD), ceea ce reprezintă o creştere cu 0,4%, potrivit unui comunicat de presă.
Huawei a continuat să investească anul trecut, iar acest lucru s-a văzut în cheltuielile anuale ale companiei în domeniul cercetării şi dezvoltării, acestea ajungând la 76,4 miliarde de yuani chinezeşti (11 miliarde de USD).
Eric Xu, rotating CEO Huawei, a declarat: "În anul 2016, compania Huawei şi-a menţinut concentrarea asupra strategiei de marketing, înregistrând o creştere semnificativă. Interesul tot mai crescut al oamenilor pentru explorarea segmentului digital este în continuă evoluţie, lucru ce determină descoperirea de oportunităţi uriaşe pentru toate domeniile industriale, acest lucru fiind, de asemenea, un factor foarte important şi pentru creşterea industriei IT&C. Vom continua să rămânem centraţi pe client şi vom sprijini transformarea digitală în toate domeniile industriei, în scopul de a crea valoare pentru clienţii nostri şi de a creşte în continuare."
În anul 2016, Huawei Carrier BG a generat venituri de 290,6 miliarde yuani chinezeşti
(41,8 miliarde de USD), sumă ce reprezintă o creştere de 24% de la an la an.
Afacerea ce a avut în vedere furnizarea de infrastructură IT&C a Huawei Enterprise BG, în colaborare cu partenerii săi, a generat companiei un venit anual de 40,7 miliarde yuani chinezesti (5,9 miliarde USD), sumă ce reprezintă o creştere de 47%.
Eric Xu a precizat: "Din punct de vedere operaţional, în anul 2016 compania Huawei a funcţionat fără a întâmpina obstacole, cu rezerve ample de numerar, o structură solidă şi durabilă de capital şi o rezistenţă solidă în situaţii de risc. În anul 2017 vom continua să sporim eficienţa şi calitatea operaţiunilor noastre, pentru a asigura o creştere solidă."
Datorită produselor, Huawei Consumer BG a livrat 139 de milioane de smartphone-uri în anul 2016, înregistrând o creştere de 44% faţă de anul precedent, obţinând un venit anual de 179,8 miliarde yuani chinezeşti (25,9 miliarde de USD).