Divizia de eCommerce a Zitec a încheiat anul 2022 cu o creştere a veniturilor cu 2,4 mai mari, faţă de anul anterior. Din veniturile totale înregistrate la nivelul întregii companii, ponderea diviziei de eCommerce s-a majorat de la 5,3% în 2021, la circa 9% în 2022, informează un comunicat remis redacţiei.
Potrivit comunicatului, divizia de eCommerce şi-a extins anul trecut portofoliul de clienţi cu 50%, pentru care a oferit soluţii de dezvoltare si migrare către platforme de eCommerce competitive, precum Adobe Commerce (Magento) sau VTEX, dar şi dezvoltare de soluţii eCommerce personalizate pentru clienţii cu fluxuri de business cu grad ridicat de complexitate. Portofoliul companiei cuprinde nume importante din industrii diverse, precum Brico Depôt, Agrii România, Flanco, Leroy Merlin, sau STMicroelectronics.
Pe parcursul anului 2022, eforturile echipei de eCommerce s-au concentrat pe îmbunătăţirea experienţelor de cumpărare ale utilizatorilor finali, dar şi pe soluţii de creştere a performanţei operaţionale, fie că este vorba de integrări cu diverse aplicaţii sau dezvoltare de module pentru colectarea şi analizarea datelor, adaugă comunicatul.
Numărul în creştere de clienţi şi proiecte a fost susţinut şi de o dublare a membrilor echipei, iar procesul de recrutare continuă şi anul acesta, posturile disponibile în prezent vizând roluri precum Magento developer, VTEX developer, Digital Products Analyst, sau Project Manager.
Alexandru Dobre, eCommerce Director, Zitec, afirmă că: "Piaţa de retail online este mai competitivă ca niciodată, iar atragerea atenţiei consumatorilor printr-o comunicare personalizată şi apoi livrarea unei experienţe cât mai interactive pe parcursul întregului proces de cumpărare sunt în continuare principalele provocări în rândul retailerilor".
Pentru anul în curs, obiectivele de business pe care divizia şi le propune vizează creşterea veniturilor cu 40% şi o extindere accentuată a proiectelor de tip B2B, B2C şi Marketplace, atât în România, cât şi în internaţional.