Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunţă un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. Prin această colaborare, Caraiman îşi propune să consolideze identitatea brandului şi să ofere consumatorilor o bere şi o experienţă echilibrată, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Suntem onoraţi să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile şi personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcţia brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul şi serenitatea din tumultul vieţii cotidiene. În plus, prin asocierea dintre Caraiman şi Florin Piersic ne dorim să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primeşte un scop, devine un moment de reîncărcare fizică şi emoţională", a declarat Victor Teioşanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
"Poveştile, amintirile şi momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, aşa cum este Caraiman. M-a bucurat iniţiativa mărcii de a lucra împreună şi m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanţă puternică şi rădăcini româneşti. Aşa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit şi am dat de oameni la fel de minunaţi în echipa Caraiman", a completat actorul Florin Piersic.
Noul spot TV şi radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic este on-air, pe toate staţiile principale din mass media.