Profitul net al producătorului german de echipament sportiv "Adidas" AG a scăzut în trimestrul întâi, din cauza fluctuaţiilor de curs valutar şi a slăbirii rezultatelor diviziei "TaylorMade-Adidas Golf".
Câştigul net al companiei s-a redus cu 34% în primele trei luni din 2014, în ritm anual, la 204 milioane de euro (283 milioane dolari). Analiştii estimau 218,8 milioane de euro.
Vânzările "Adidas" au scăzut cu 6%, la 3,53 miliarde euro, fiind sub aşteptările analiştilor: 3,61 miliarde euro.
În luna martie, conducerea "Adidas" preconiza că, pe întreg anul curent, profitul companiei va fi de 830-930 milioane de euro.
"Adidas" ia în calcul oferte pentru brandul Rockport, care se confruntă cu dificultăţi.
Directorul executiv al companiei Herbert Hainer, declară: "Compania Adidas a fost întrebată în mod constant dacă vinde brandul Rockport, preluat odată cu achiziţia Reebok, în 2006. Suntem antenţi la aceste oferte".
Hainer a precizat că nu este mulţumit de performanţele grupului în America de Nord, însă aşteaptă, totuşi, creştere pe întreg anul curent.