Ceferistii vor participa la Mitingul de Protest din 25 octombrie 2024 din faţa sediului Guvernului României între orele 13.00-16.00 , deoarece nu putem accepta ca să se lase de către factorii decidenţi din România să se distrugă Calea Ferată Română, de Directori Generali puşi politic sau prin diverse inginerii tehnice . Mai mult deşi ni s-a promis nouă Ceferistilor că ni se vor rezolva revendicarile noastre legate de Legea nr 360/2023 , motiv pentru care am hotărât să protestăm in 25 octombrie doar 200 ceferisti şi doar pentru nemulţumirile celor ce muncesc in grupe de muncă speciale şi care vor ieşi la pensie pe baza Legii 360/2023 cu pensii mai mici decât cei care au ieşit la pensie după legea veche până la data de 01 septembrie 2024, totuşi precizăm că ar putea fi 5000 de protestari ceferişti in 25 octombrie 2024 în faţa sediului Guvernului României între orele 13.00-16.00 ,deoarece ceferistii observă că în politicile candidaţilor la Presidentie şi în politicile Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii se vorbeşte şi se păstrează acelaşi principiu ca şi cel folosit, după revoluţie şi până în prezent,la fondurile alocate de Ministerul Transporturilor către sistemele de transport :rutier şi feroviar, respectiv peste 90% pentru transportul rutier şi sub 10% pentru transportul feroviar, în timp ce în toate ţările din Uniunea Europeană din fondurile ce sunt la Ministerul Transporturilor peste 50%merg în transportul feroviar şi sub 50% merg in transportul rutier. Faptul mentionat a condus la subfinantarea permanentă şi la degradarea infrastructurii feroviare din România, precum şi la apariţia a sute de restricţii şi limitări de viteză pe calea ferată română, precum a condus şi la subcompensarii permanentă a CFR CĂLĂTORI şi la micşorarea permanenta a locomotivelor şi vagoanelor, precum şi a Automotoarelor DESIRO existente pentru care nu au mai existat nici banii de piese de schimb şi astfel am ajuns să avem de exemplu, secţia Bucureşti -Giurgiu închisă circulaţiei timp de 20 ani ( în perioada 2005- 2024) din cauza podului de la Grădiştea şi acum din decembrie 2024!urmează din cauza a două podeţe in degradare, închiderea secţiei Cluj-Sighetu Marmaţiei (de la noul Mers de tren) pentru că din cauza subfinantarii permanente a infrastructurii feroviare avem poduri şi podeţe in degradare continua pe infrastructura feroviară,ce nu mai permit circulaţia peste ele cu locomotive grele LDE , iar din cauza subcompensarii permanente a CFR CĂLĂTORI, nu sunt Automotoare DESIRO suficiente, astfel încât să se repartizeze 4 Automotoare DESIRO şi pe secţia Cluj-Sighetu Marmaţiei şi astfel încât un Director General al CFR CĂLĂTORI oricare ar fi acesta , să poată să fie schimbat din funcţie în clipa imediat următoare când îşi permite să anuleze trenurile de călători din noul mers de tren, respectiv trenurile care în actualul mers de tren circulă şi în noul mers de tren de călători scrie in dreptul lor anulat.
Federaţia Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din România precizează că numărul ceferiştilor prezenţi la Mitingul de Protest din 25 octombrie 2024 poate fi de 5 mii de protestatari dacă nu se vine cu :
-Comunicat din partea CFR CĂLĂTORI în sensul că a găsit soluţii pentru repunerea în circulaţie a trenurilor de călători aleCFR CĂLĂTORI de la noul Mers de tren şi pe secţia Cluj -Sighetul Marmaţiei şi dacă nu se vine cu
-Comunicat de la CNCF,,CFR,,SA în sensul că a introdus la modernizare cele două podeţe ce sunt in degradare de pe secţia Cluj-Sighetu Marmaţiei.