Din luna octombrie, Gabriela Stănică a preluat poziţia de Chief Information Officer în cadrul Departamentului IT & Digital al Carrefour.Din rolul său, Gabriela este responsabilă pentru continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, potrivit unui comunicat al companiei.
Printre obiectivele de IT & Digital care sunt gestionate de către Gabriela şi echipă se numără continuarea digitalizării şi automatizării proceselor interne, implementarea de noi platforme şi tehnologii în vederea optimizării proceselor operaţionale, dezvoltarea website-ului, a aplicaţiilor Carrefour şi a tehnologiilor necesare experienţei omnicanal, precum şi securitatea informaţiei.
Gabriela are peste 10 ani de experienţă în crearea şi gestionarea de echipe din diferite companii. Înainte de a se alătura echipei Carrefour, a ocupat poziţia de Head of Marketing IT la British American Tobacco, unde a coordonat echipe din Europa şi Africa de Nord, după ce anterior ocupase poziţia de Chief Information Officer la Vodafone România. A debutat în cadrul companiei Avon, unde a ocupat, de-a lungul timpului, mai multe poziţii, culminând cu cea de IT Executive Director Central and Eastern Europe.
"Sunt mândră să fac parte din Carrefour şi încântată să lucrez într-una din cele mai dinamice industrii din piaţa: retailul. Viteza cu care evoluează această industrie implică multă tehnologie, adaptabilitate rapidă la schimbare, sisteme stabile, îmbunătăţirea continuă a serviciilor către client, digitalizare, eficientizare şi inovaţie. De aceea, vom continua să fim inovatori şi să oferim clienţilor cea mai bună experienţă de shopping omnicanal." a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Carrefour România