"Romanian Public Relations Award", cel mai important eveniment de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării, îşi aşteaptă concurenţii pînă pe data de 12 septembrie 2005. Gala Excelenţei în Relaţii Publice, organizată pentru a treia oară în ţara noastră de fundaţia Forum for International Communications, cu sprijinul unor parteneri şi sponsori importanţi, premiază anual cele mai valoroase campanii de Relaţii Publice. Acestea vor fi distinse cu premii de Aur şi Argint, juriul urmînd să stabilească numărul distincţiilor acordate. În afara premiilor pe categorii, juriul internaţional va acorda distincţia "PR Personality of the year". Premii speciale vor fi acordate lucrărilor de marcă, practice sau teoretice, realizate de către studenţi.
Evenimentul se desfăşoară în strînsă corelaţie cu prestigioasa competiţie internaţională a Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA), "Golden World Award". Forum for International Communications beneficiază pentru al doilea an de un acord de parteneriat cu IPRA, Gala Excelenţei în Relaţii Publice fiind o competiţie afiliată la Golden World Award.
Începînd cu acest an, competiţia este structurată pe două categorii principale: campanii comerciale şi campanii non-comerciale. Proiectele care trec de prima etapă de jurizare şi care vor fi nominalizate pentru a doua etapă vor fi anunţate la începutul lunii octombrie pe site-ul competiţiei. Criteriile utilizate de juriu în examinarea fiecărei campanii includ competenţa şi calitatea, demonstrate în cercetare, planificare, execuţie şi măsurarea rezultatelor, claritatea şi coerenţa mesajelor, creativitatea şi etica. Premiile vor fi decernate pe data de 7 noiembrie 2005.
Zilele dedicate evenimentului, organizate sub titulatura "Săptămîna PR-ului Românesc" (6-10 noiembrie 2005), vor cuprinde, pe lîngă festivitatea de premiere, o serie de conferinţe şi seminarii, obiectivul acestora fiind de a oferi o platformă adecvată pentru schimbul de experienţe între profesioniştii domeniului.
Competiţia se bucură de sprijinul unor organizaţii de prestigiu precum Asociaţia Internaţională de Relaţii Publice (IPRA), Confederaţia Internaţională de Relaţii Publice (CERP), Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP), Academia Europeană de Relaţii Publice (EAPR), Camera de Comerţ şi Industrie a României şi ARBOmedia.